Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäily maksullisista

Ahdistaa
19.10.2018 |

Hei, tietääkö joku käyttääkö maksulliset naiset myös 046-alkuisia numeroita?Vai voiko niitä olla pelkästään puhelinseksiin tuolla alulla?Miehen kännykässä on tän alkuinen numero ja lukee tyyliin "anus-anna".

Ja ei ole provo, oltiin erossa, palattiin yhteen ja tuollaisia löytyi:(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulta pois on?

Vierailija
2/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te o-lit-te e-ros-sa.

Aikuisella ihmisellä on ihan peruslakiin perustuva itsemääräämisoikeus ja oikeus seksuaaliseen vapauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikkia prepaid numeroita käytetään. Itselläni on 041 alkuinen numero mutta monella kollegalla on 046.

Mut ei se sulta pois ole, ja fakta on et lähes jokainen mies jolla on taloudellisesti mahdollista on käyttänyt tai käyttää tällä hetkellä seksipalveluita.

Vierailija
4/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies esittelee sulle kännykkäänsä?

Vierailija
5/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi mies otti sut takaisin, masokisti varmaankin.

Vierailija
6/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on olla ihan naapurin Tiinakin.

Vierailija
7/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin numeron alkuhan tuo on. Sellainen voi olla kenellä tahansa. Kysy mieheltä, jos jokin asia kiusaa. Ette kai te voi yhdessä jatkaa jos välillänne on epäluuloja ja epäluottamusta?

Vierailija
8/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sai päivän naurut.

Vierailija
9/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on olla ihan naapurin Tiinakin.

Vahvin epäilyni on, että se  on ap veli tai miehen paraskaveri salanimellä. Vanhanaikaista epäillä, että miehet pettää vain naisten ja maksullisten kanssa. Toki maksulliset voi olla myös miehiä.

Vierailija
10/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka tässä ketjussa onkin avomielistä porukkaa niin itellä tuo maksullisissa käyminen on kyllä kynnyskysymys suhteessa. En voisi olla miehen kanssa joka on käynyt maksullisissa. Yksi ero oli kerran lähellä, kun eksä kertoi kerran teininä työnantajansa vieneen työpaikkajuhlien jälkeen huoriin.

En pysty arvostamaan ihmistä jonka mielestä on ok käyttää toista ihmistä hyväkseen rahaa vastaan. Ehkä ainoan poikkeuksen voisin tehdä jos kyse esim piiskausfetissistä ja mies olisi käynyt dominan piiskattavana.

Vierailija
11/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka tässä ketjussa onkin avomielistä porukkaa niin itellä tuo maksullisissa käyminen on kyllä kynnyskysymys suhteessa. En voisi olla miehen kanssa joka on käynyt maksullisissa. Yksi ero oli kerran lähellä, kun eksä kertoi kerran teininä työnantajansa vieneen työpaikkajuhlien jälkeen huoriin.

En pysty arvostamaan ihmistä jonka mielestä on ok käyttää toista ihmistä hyväkseen rahaa vastaan. Ehkä ainoan poikkeuksen voisin tehdä jos kyse esim piiskausfetissistä ja mies olisi käynyt dominan piiskattavana.

Ei aikuistenvälinen vapaaehtoinen kanssakäyminen ole mitään riistoa taikka hyväksikäyttöä. Sinun logiikallasi voisi yhtä hyvin ajatella, että h.u.o.ra hyväksikäyttää miehen heikkoa hetkeä ja vie kylmästi vaivalla tienatut rahat.

Vierailija
12/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käräytin mieheni, kun löysin kuitin housujen taskusta. Siinä luki: housujen aukaisu 5 , suutelut 15€, pano (tavallinen) 50€, toinen (takaa) 45€. Eipä siinä ollut vastaansanomista, myönsi. Sai anteeks, sen verran hyvä ukko kuitenkin.

Vierailija
13/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Muistaakseni Saunalahden prepaidit käyttävät operaattoritunnusta 046, mutta myös tämän alkuisia postpaid-liittymiä on olemassa... Mutta mitä ajatella AP:sta joka on kokee tarvetta kysellä tällaista täältä, eikä kumppaniltaan? - Ei minulla (miehenä) ainakaan ole ollut toistaiseksi tarvetta kysellä kumppanini puhelimelleen tallettamien nimien perään jukisesti. - Enkä kyllä edes muista katsoneeni, ketä saati millä nimellä hän tallentanut erinumeroita.

Vierailija
14/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaikkia prepaid numeroita käytetään. Itselläni on 041 alkuinen numero mutta monella kollegalla on 046.

Mut ei se sulta pois ole, ja fakta on et lähes jokainen mies jolla on taloudellisesti mahdollista on käyttänyt tai käyttää tällä hetkellä seksipalveluita.

Onneksi ei. Noin väittävät kertovat pelkästään itsestään ja omasta kaveripiiristään.

Vierailija
15/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te o-lit-te e-ros-sa.

Aikuisella ihmisellä on ihan peruslakiin perustuva itsemääräämisoikeus ja oikeus seksuaaliseen vapauteen.

Toki erossa ollessa saa muiden kanssa säätää, mutta maksullisissa käymisen jälkeen en ikinä koskisi mieheen.

Vierailija
16/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti itsekin olet ostanut edullisia kenkiä, vaatteita ja muita tuotteita jotka on valmistettu orjatyötä vastaavissa olosuhteissa? En ymmärrä miksi seksuaalipalveluiden ostaminen olisi aina automaattisesti pahempaa riistoa kuin muu hyväksikäyttö.

Vierailija
17/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin otin kun ikävä oli tullut miehellä ja mullakin.Ehkä olen vainoharhainen ja nuo on jotain...kysyin maksullisista mutta mies sanoi ettei ole varaa...minä että ahaa, siinäkö syy.Sanoi että siks vastasi noin kun tiesi mun reaktion.

Numeron kohdalla luki siis "tiina orkkupiste" tms vastaava.Jos se on vaan jäänyt kännykkäänsä ajalta kun oltiin erossa, luulis poistavan.Ei tiedä että olen nähnyt numeron ja epämääräisen nimen.

Minusta seksipuhelimet on 0700-alkuisia...nää 046- tarjoovat varmaan tapaamisia...kun eihän tuo operaattori, oli sitten prepaid tai tavan liittymä maksa kuin normipuhelun hinnan.

Vierailija
18/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ap kirjoitti:

Takaisin otin kun ikävä oli tullut miehellä ja mullakin.Ehkä olen vainoharhainen ja nuo on jotain...kysyin maksullisista mutta mies sanoi ettei ole varaa...minä että ahaa, siinäkö syy.Sanoi että siks vastasi noin kun tiesi mun reaktion.

Numeron kohdalla luki siis "tiina orkkupiste" tms vastaava.Jos se on vaan jäänyt kännykkäänsä ajalta kun oltiin erossa, luulis poistavan.Ei tiedä että olen nähnyt numeron ja epämääräisen nimen.

Minusta seksipuhelimet on 0700-alkuisia...nää 046- tarjoovat varmaan tapaamisia...kun eihän tuo operaattori, oli sitten prepaid tai tavan liittymä maksa kuin normipuhelun hinnan.

Eli mies käy maksullisissa jos vaan on rahaa. Laita vaihtoon.

Vierailija
19/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt vuosia sitten ennenkuin tunnettiin, on kertonut ettei tule kuin paha olo.Eikä ees laukee niiden kanssa, tai yhdestä kertoi, en tiedä onko ollut aikoinaan useampi.Siks ihmettelenkin numeroa.

Mut en nyt saanut tietoa onko noi 046 alkuiset välttämättä tapaamisiin vai ihan itse toimintaan:(

Vierailija
20/27 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin sekavasti kun mieli myllertää.Tarkoitin voiko 046 alkuiset olla pelkkään puhelinseksiin ilman tapaamista, miten maksu hoituisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme