Veitola vetää taas.
Kommentit (45)
Veitolahan on sellainen haastateltavia kunnioittava toimittaja, joka pyrkii aktiivisesti tuomaan esille yhteiskunnallisesti merkittäviä epäkohtia kuten Krista Kososen miehen mahdolliset erektio-ongelmat tai Sara Siepin instagrampäivitykset.
Heh, itse olisin kysynyt vastapalloon, että oletko jo lopettanut alaikäisten ahdistelun?
Vierailija kirjoitti:
Heh, itse olisin kysynyt vastapalloon, että oletko jo lopettanut alaikäisten ahdistelun?
Mä olisin vastannut, että meillä on hyvin toimiva kahden heteron seksisuhde. Jos mahdat tietää, mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Veitolahan on sellainen haastateltavia kunnioittava toimittaja, joka pyrkii aktiivisesti tuomaan esille yhteiskunnallisesti merkittäviä epäkohtia kuten Krista Kososen miehen mahdolliset erektio-ongelmat tai Sara Siepin instagrampäivitykset.
Sit kun sitä kritisoi, niin se itkee sikiössä että naiseuttani on loukattu.
Kysymys on niin julkea ja yllättävä, että tuskin siihen olisi mitään irronnut itseltänikään.
Kuinka se kehtaa, ja kehtaahan se.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin Kristana vastannut, että tajuatko sä, Maria, kuinka kaunis nainen mä olen.
Mitä se sitten kysyi? Erektio-ongelmista? En viitsi antaa klikkiä jutulle enkä katsonut ohjelmaa, mutta uteliaisuus heräsi :D
Vierailija kirjoitti:
Kostuukohan Maria normaalisti vai joutuuko käyttämään voiteita?
Vai käyttääkö se seksissäkin sadismia kuten työssään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sitten kysyi? Erektio-ongelmista? En viitsi antaa klikkiä jutulle enkä katsonut ohjelmaa, mutta uteliaisuus heräsi :D
Vihjasi että Antilla on erektio-ongelmia.
Luuleeko Veitola tosissaan, että kukaan vaimo paljastaisi oman miehen henkilökohtaisia asioita muille? Eikö toi olekkin jo #metoo?
Seksuaalista häirintää Antti J Jokista kohtaa ja kiusallista myös Kristalle.
Ei kannata kyllä mennä tohon roska-ohjelmaan. Maria Veitola luulee että ihan mistä tahansa voi kysyä. Seuraavaksi varmaan kysyy onko riittävä pitkä peenis, tyydytkö riittävästi sängyssä. Saa varmaan mielihyvää kysyessään moista
kun ohjelman kausi loppuu niin pitäähän marian jotenkin päästä otsikoihin
Vierailija kirjoitti:
Kostuukohan Maria normaalisti vai joutuuko käyttämään voiteita?
vai ottaako marian miehellä eteen marian kanssa
No toi kommentti kertoo enemmän Mariasta kuin Antti J Jokisesta. Maria nolasi vaan itsensä. Paitsi etten usko, että hän häpeää mitään
Jotenkin jopa hassu kysymys siksikin, kun Krista Kososella ja Antilla on lapsi. Ehkä siitäkin voi päätellä jotain.
Ketä edes kiinnostaa toisen ihmisen intiimialueen asiat?
Feel You Krista. Törkeä kysymys. Ihmiset puhuu näistä julkisuuteen, jos ITSE haluavat.