Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaatunut mopolla

Biia
19.10.2018 |

Oletko kaatunut mopolla,tai onko lapsesi kaatunut? Kuinka on käynyt?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaatunut mopolla sekä crossipyörällä. Mitään mustelmia ja kipuja suurempaa ei ole tapahtunut, ainakaan vielä. Mopolla kaatuessa eniten pelotti, että miten mopolle kävi. Crossipyörä taas on tehty kaatuiluun.

Vierailija
2/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mopolla voltti ja taju pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaatunut mopolla varmaan 20 kertaa, ja asfaltti-ihottuma oli pahin. Mopoa tietty joutui aina välillä oikomaan, mutta sellaisia ne oli silloin. Omista lapsista on toinen kaatunut kerran liikenteessä, mutta ei siinä tullut kuskiin vaurioita. Skoottereiden muovit tietenkin aina kärsii, mutta sellaista se elämä on.

Pelkäämään jos alat, niin koko elämäsi saat sille antaa.

Vierailija
4/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useita kertoja kaaduttu. Joskus aika pahasti kun mopo lähti alta täydessä vauhdissa. Pää edellä tiehen..!! Talvi yllätti.

Vierailija
5/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kaatui skootterilla ihan niinkuin etukäteen pelkäsinkin. 45kg keijukainen ei pysty niin voimakasta härveliä pitämään hallussa kun lähtee lapasesta. Onneksi kaatui pyörätiellä niin ei jäänyt lisäksi auton alle ja oli "nahka"housut (pitkät lahkeet). Vain toinen nilkka mikä oli paljaana ja jäi skootterin alle meni paskaksi. Luu näkyi haavasta.

Parin kk:n haavahoito ja ikuiset arvet. Mutta vähällä selvittiin. Olisi voinut käydä pahemmin.

Vierailija
6/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kaatui kesällä mopolla. Mopon tanko vääntyi ja muoveja hajosi. Kypärän leukasuoja halkesi. Poika säilyi kuitenkin ehjänä. Kiitos kypärän !

Vierailija
7/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä useita kertoja kaaduttu. Joskus aika pahasti kun mopo lähti alta täydessä vauhdissa. Pää edellä tiehen..!! Talvi yllätti.

On varmasti ollut kova tälli. Satutitko itseäsi?

Vierailija
8/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti ollut kova tälli. Satutitko itseäsi?

Pari mustelmaa ja kova isku kypärään

Vierailija
9/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyydissä. Pakoputki poltti sääreen, kun olis shortseissa, kun kaaduttiin.

Vierailija
10/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teini kaatui skootterilla,ja sai tikit leukaansa. Varalta yksi yö sairaalassa.

Vierailija
11/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opit varmaan ettei kannata harrastaa moottoriurheilua shortseissa...

Vierailija
12/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörällä pari kertaa, toinen 120 km vauhdista. Poika kaatui kerran mopolla liukkaalla puusillalla, ei isoa vahinkoa.

Vierailija
13/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan mopolla ajo loppui siihen,kun lenti tangon yli etupyörän tökkättyä. Ei ole sen jälkeen enää halunnut ajaa.

Vierailija
14/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan näitä...

Vierailija
15/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ajoi mopoilijan päälle. Tanssivan teinin polvi vaurioitui lopullisesti, kun ei alettu hoitamaan kunnolla. Näin Turkkusessa vuosituhannen vaihteessa.

Vierailija
16/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopoilla ja moottoripyörillä olen nuoruudessa kaatunut useasti. Vanhemmiten kaadot ovat jääneet motokrossin/enduron vastuulle. Kadulla/maantiellä en ole kaksipyöräisellä joutunut onnettomuuteen yli 30 vuoteen. Kannattaa muuten panostaa siihen mopolla hidasajon opetteluun, siitä on oikeasti hyötyä.

Vierailija
17/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha   paljon nähny videoita, joka ikine kerta ihan sen kuskin oma vika.

Vierailija
18/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, teininä mökillä pappamopolla.

Vierailija
19/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan että jos tulee tälli päähän mopolla tai muuten, pari viikkoa voi ottaa vähän iisimmin, ettei tule uutta tälliä jolloin edellinen voi vaikuttaa seuraavaan ja kynnys loukkaantua on matalampi.

Vierailija
20/24 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin äsken mopolla liikenneympyrässä. Oma vika. Vauhtia ei kyllä ollut paljoa, mutta märälle asfaltille kuitenkin sen verran liikaa, että perä lähti alta. Itelle ei käyny mitään, eikä mopoonkaan tullu muuta, ku pieniä naarmuja. Onneks selvis niin pienellä. Tietysti ensimmäisenä katoin, että näkikö kukaan ja sen jälkeen heti tarkistin, että kävikö mopolle mitään😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan