Mistä Vesa Keskinen saa rahaa? Osti puolen miljoonan auton tovi sitten.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005820935.html
Eikös se ole kauppias? Aika paljon saa tavaraa myydä, että rikkaasi tulee.
Kommentit (26)
Ihmettelen miten kauan laajentelee kun verkkokauppa tullut jo vauhdilla jonka varmaan huomaa jo nuorison asusteissa?
Ei kai se omiin nimiinsä noita autoja osta? Kaikki menee jonkun firman nimiin tai ovat jopa leasing-autoja. Toki Keskisellä varmaan on isot osinkotulot, joten pystyisi ehkä hankkimaan ihan omiinkiin nimiinsä jos haluaisi.
Eikös tuo Keskisen "kyläkauppa" ole Suomen suurimpia yksittäisiä kauppoja liikevaihdoltaan?
Vierailija kirjoitti:
Kauppa se on joka kannattaa. Vesa on liikemies munaskuitaan myöten.
Voitto se on mikä kannattaa, sen tietää Vesakin!
Hänestä voi olla mitä mieltä tahansa, mutta hän on ihminen jolla on bisnestajua, hän on yrittäjänä työteliäs ja kyllä, hänellä on olleet lähtökohdat kunnossa mistä ponnistaa. Ihan perussettiä, mikä siinä on vaikea ymmärtää?
Itse en jaksa olla kateellinen muiden menestyksestä. Minulle on suotu heikommat lähtökohdat, ei sellaista älyä jota olisi kaivattu esim. kouluttautuakseni pidemmälle, bisnesmaailmassa en pärjäisi ollenkaan. Minulle rikastuminen on mahdollista vain lottovoittajana.
Mutta olen älyttömän hyvä siinä mitä työkseni työn, vahvuuteni on muualla... Alalla, jossa ei todellakaan rikastumaan pääse.
Mutta olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppa se on kun kannattaa! Turha täällä on ruikuttaa, jos joku toinen menestyy elämässään. Muuten Vesa on kyllä mielestäni aivan turha ihminen julkisuudessa, mutta se onkin vain minun mielipide.
Ei täällä ruikuta kuin sinä. Kysyttiin vain mistä rahat ovat peräisin.
En minä mitään ruikuta, vastasin vain kysymykseen. Ja olen sitä paitsi iloinen Keskisen puolesta siitä että hän on saanut kyläkaupan menestymään tässä kaupan duopoli-maassa.
Eikö ne Turkulaiset Citymarket -kauppiaat kanssa tienaan palkkatuloinakin yli miljoonan vuodessa. Siinä voi vähän laskea kuinka paljon ilmaa on kaupan tuotteissa, jos alkutuottaja elää kädestä suuhun ja kauppias, kaikkien kulujen jälkeen pystyy nostamaan 25.000-30.000 euroa viikossa palkkaa itselleen...