Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Vesa Keskinen saa rahaa? Osti puolen miljoonan auton tovi sitten.

Vierailija
19.10.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005820935.html

Eikös se ole kauppias? Aika paljon saa tavaraa myydä, että rikkaasi tulee.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on vissiin joitain pikku pisneksiä?

Vierailija
2/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa se on kun kannattaa! Turha täällä on ruikuttaa, jos joku toinen menestyy elämässään. Muuten Vesa on kyllä mielestäni aivan turha ihminen julkisuudessa, mutta se onkin vain minun mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan katteet ovat Suomessa kauppiaan näkökulmasta katsoen kohdallaan. Vesa K. käyttää rahojaan melko näyttävästi, mutta moni muu kauppias pitää matalampaa profiilia jotta ei herätä närästystä meissä tuulipuvuissa.

Vierailija
4/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ihan helvetin iso kauppa, hotelli ja paljon viihdebisnestä, kuten tivoli ja keikkoja, liittyen siihen koko konseptiin. Ei kauppiaat oo mitään köyhälistöä, lisäksi kun on vielä nämä kaikki muut niin kyllähän siitä rahaa saa.

Vierailija
5/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni hän on yrittäjä ja tekee kovasti myös töitä. Joten, mikä on ongelmasi?

Vierailija
6/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on myös sijoituksia, jotka tuottavat. En minä ainakaan kaikkia rahojani mihinkään kyläkauppaan sijoittaisi, eipä tulisi pieneen mieleenikään.

Vierailija
7/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppa se on kun kannattaa! Turha täällä on ruikuttaa, jos joku toinen menestyy elämässään. Muuten Vesa on kyllä mielestäni aivan turha ihminen julkisuudessa, mutta se onkin vain minun mielipide.

Ei täällä ruikuta kuin sinä. Kysyttiin vain mistä rahat ovat peräisin.

Vierailija
8/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni hän on yrittäjä ja tekee kovasti myös töitä. Joten, mikä on ongelmasi?

Kysyttiin, että mistä se raha tulee. Mikä sun ongelma on? Ihme porukkaa perjantai tuo tänne palstalle. Haastavat riitaa joka aiheesta. Täytyy olla varmaan todella paha olo ja elämä huonosti näillä henkilöillä.

Vierailija
9/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan järjestetään ostosretkiä joka puolelta Suomea ja ihmiset ostavat todella paljon. Osa yöpyy hotellissa jne.

Menestyvä yrittäjä, joka pitää julkisuudesta.

Vierailija
10/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nunttien taskuista ne on peräisin. Se sen pikkuinen kyläkauppa on yksi Suomen suurimmista kaupoista ja sillä menee hyvin.

Vierailija
11/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska maksaa sille hurjia summia haastatteluista. Matti Nykänenkin on monimiljonääri.

Vierailija
12/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tulkitsin ap:n kirjoituksen ruikutukseksi. Vai etkö kestä omasta mielipiteestäsi poikkeavia mielipiteitä?

Vierailija
13/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän omistaa käytännössä koko Tuurin :D

Perheellään on aina ollut rahaa. Kauppiassukua.

Vierailija
14/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiin, että mistä se raha tulee. Mikä sun ongelma on? Ihme porukkaa perjantai tuo tänne palstalle. Haastavat riitaa joka aiheesta. Täytyy olla varmaan todella paha olo ja elämä huonosti näillä henkilöillä.

Jep, jep! Vähintään yhtä huonosti kuin sinulla, kun jaksat täällä kiukutella kommenteista?

Vierailija
15/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tulkitsin ap:n kirjoituksen ruikutukseksi. Vai etkö kestä omasta mielipiteestäsi poikkeavia mielipiteitä?

Aloitusviestissä pohditaan, että aika paljon tavaraa saa myydä. On outoa, että paikassa jota suurin osa ei osaa näyttää Suomen kartalta myydään niin paljon tavaraa, että voi ostella superautoja tuosta vaan. Ei mitään, hieno homma, mutta outoa se on. Voisiko kuitenkin raha tulla jostain muista sijoituksista?

Vierailija
16/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljekset Keskisen liikevaihto on yli 100 milj. ja hyvää tulosta näyttää tekevän.

Vierailija
17/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käynyt Keskisellä, sehän oli kuin huvipuisto. Mutta ei niinkään tavaran vaan asiakaskunnan seuraamisen vuoksi... :D Kaikenlaista tallaajaa oli siellä lappaamassa kärrykaupalla tavaraa mukaansa.

Vierailija
18/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan omituinen uutinen. Keskinen hoki moneen kertaan, että auto seksikäs. Ostiko se sen ajettavaksi vai pantavaksi? Toivottavasti ei jää muna pakoputkeen jumiin, ettei tarvitse palokuntaa soittaa apuun.

Vierailija
19/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa se on joka kannattaa. Vesa on liikemies munaskuitaan myöten. 

Vierailija
20/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitusviestissä pohditaan, että aika paljon tavaraa saa myydä. On outoa, että paikassa jota suurin osa ei osaa näyttää Suomen kartalta myydään niin paljon tavaraa, että voi ostella superautoja tuosta vaan. Ei mitään, hieno homma, mutta outoa se on. Voisiko kuitenkin raha tulla jostain muista sijoituksista?

Tuskin tulee muusta toiminnasta.

Keskinen on iso kauppa. Suomen suurin tavaratalo kaikilla tavoin mitattuna. Yleinen hintataso ei mitenkään halpa.  Liikevaihto 120 miljoonaa liikevoitto 3%.  Tekee 3,6 miljoonaa euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi