Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on diagnosoitu dissosiatiivinen häiriö, onko tyypillistä

Vierailija
18.10.2018 |

Että muistuttaa epävakaata persoonallisuutta (persoonallisuushäiriö) esim. tunteiden säätelyssä ja ihmissuhteisiin liittyvissä asioissa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kärsin sekä epävakaasta persoonallisuushäiriöstä että dissosiatiivisesta häiriöstä, vaikka kumpaakaan ei ole diagnosoitu koska en ole ikinä käynyt kenelläkään terapeutilla tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
4/13 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tän palstailuhistoriani aikana miettinyt useaan otteeseen näiden aloitusten perusteella, että löytyykö jokaiselta ihmiseltä jonkinlainen persoonallisuushäiriö, jos sattuisi menemään tutkittavaksi.

Vierailija
5/13 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä...

Vierailija
6/13 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Yleensä on myös psykopaatti ja narsisti ja tykkää vääristä asioista. Kyseessähän on varmasti puolisosi, eksäsi tai vähintään tuleva x? Hullu se on, pakkohan sen on olla jos ei synkkaa.

Vierailija
7/13 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öp

Vierailija
8/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
9/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut epäilyjä pikemminkin noista sulkeutuvan tyyppisistä jutuista. Epäluuloisesta ja vetäytyvästä muistaakseni. (Ja mulla on diagnoosi dissosiaatiohäiriöstä. Kannassa luki myös "konversiohäiriö")

Oletko ns. "uusi", mitä tulee diagnooseihin yms.? Lopulta ammattilaisetkaan ei aina tiedä, mitä ne tekee. Diagnoosit tulevat usein oireiden perusteilla, vaikka oireiden aiheuttaja olisikin jokin muu. Lopulta sitä vain pitää keskittyä siihen, millaista hoitoa tarvitsee ja koittaa saada se.

Toivon sulle kaikkea hyvää tässä maailmassa.

Vierailija
10/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä liity tähän mitenkään kirjoitti:

Olen tän palstailuhistoriani aikana miettinyt useaan otteeseen näiden aloitusten perusteella, että löytyykö jokaiselta ihmiseltä jonkinlainen persoonallisuushäiriö, jos sattuisi menemään tutkittavaksi.

Ei, kuten kaikilta ei löydy skitsofreniaakaan jos sattuisi menemään tutkittavaksi.

Vierailija
11/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kuten kaikilta ei löydy skitsofreniaakaan jos sattuisi menemään tutkittavaksi.

Juuri näin. Kaikilta miehiltä se toki löytyisi.

Vierailija
12/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyisi suurimmalta osalta suomalaisista,

mutta huom psykologeilta ja psykiatreilta ei löytyisi, koska he peittelisivät sitä

Vierailija
13/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin siksi kun tiedän henkilöllä diagnosoidun dissohäiriön, mutta mulla ei ole kokemusta tuosta häiriöstä eli en tiedä mikä on ns. tyypillistä käyttäytymistä siinä. Ko. henkilön käyttäytyminen on ajoittain "outoa" ja epävakaan oloista.

Ap