Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette omien kommenttiensa multitykkääjistä?

Vierailija
18.10.2018 |

Av:ssa on uskoakseni yleistä yläpeukuttaa omia kommenttejaan, jotkut taktikoivat sen jopa niin nokkelasti, että odottavat ensin kohtuullisen tovin, jotta asia ei muka olisi niin ilmieslvä. En toki ole erehtymätön "ihmistuntija", mutta erityisesti monen jankkaajan kohdalla omien kommenttien peukutus on vaan läpinäkyvää. Onhan tuo toki inhimillistä.

Mutta mitä mahtaa liikkua sellaisen ihmisen päässä, joka avaa saman ketjun kahdella tai useammalla laitteella/yhteydellä ja tykittää yläpeukkuja omiin jaalapeukkuja vastapuolen kommentteihin? Jonkinlaisesta mielenterveyden häiriöstä täytyy olla kyse. Onkohan kyseisillä palstailijoilla jotain tiettyä yhteistä ongelmaa vai voiko monikin eri asia ajaa noin surulliseen käytökseen? Onko kellään tietoa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika jälkeenjääneltä touhulta kuulostaa.

Normaalistihan tuo tehdään skriptinpätkällä hyödyntämällä VPN-putkia.

Vierailija
2/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika jälkeenjääneltä touhulta kuulostaa.

Normaalistihan tuo tehdään skriptinpätkällä hyödyntämällä VPN-putkia.

Vaikea uskoa, että kohtaamillani mammoilla on koodausosaamista. Trollit varmasti tekevät tuota, mielenvikaista myös, muttei ehkä yhtä järkyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että ihminen on niin irti kaikesta ettei ole mielipiteitä ja siitä tulee peliä.

Vierailija
4/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

What?! En tajua peukuttamista muutenkaan. Luen viestejä mutta ketä kiinnostaa peukuttaa varsinkaan omia kommentteja?

Outoa sakkia.

Vierailija
5/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on suuri vaikutus keskustelun etenemiseen. Lässymammat ei uskalla ottaa kantaa suuntaan tai toiseen ennen kuin näkevät mihin suuntaan massa menee.

Vierailija
6/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa ajanhaaskausta. Hyppään seuraavaan ketjuun..  ===> wiuh!.. PAM!

Vierailija
7/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vtun säälittäviä pellejä. Ei niiden p-kat mielipiteet muutu kullaksi vaikka tykkäisivät tuhat kertaa.

Vierailija
8/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se johtuu siitä, että tällä palstalla multipeukuttaminen on niin järjettömän helppoa. Kuka tahansa pystyy helposti siihen.

Vierailija
9/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se vain jotenkin aina vähän järkyttää. Kun huomaa, että kyseessä on muutenkin....vähä-älyisempi yksilö...mutta kun täräyttää omiin idiotismeihinsa vaikka 3 peukkua niin kyllähän siitä hätkähtää. Että joillain ei tosiaan hyvin mene. - ap

Vierailija
10/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä nyt ole edes ajatellut, että kukaan tekisi tuollaista, joten en osaa nyt keksiä mitään ajatusta henkilöstä, joka tuota tekee.

Ketä kiinnostaa edes?

Vierailija
11/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään ketään, joten voidaan unohtaa tämä ketju. Tulipa nyt ihmeteltyä ääneen..... - ap

Vierailija
12/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:ssa on uskoakseni yleistä yläpeukuttaa omia kommenttejaan, jotkut taktikoivat sen jopa niin nokkelasti, että odottavat ensin kohtuullisen tovin, jotta asia ei muka olisi niin ilmieslvä. En toki ole erehtymätön "ihmistuntija", mutta erityisesti monen jankkaajan kohdalla omien kommenttien peukutus on vaan läpinäkyvää. Onhan tuo toki inhimillistä.

Mutta mitä mahtaa liikkua sellaisen ihmisen päässä, joka avaa saman ketjun kahdella tai useammalla laitteella/yhteydellä ja tykittää yläpeukkuja omiin jaalapeukkuja vastapuolen kommentteihin? Jonkinlaisesta mielenterveyden häiriöstä täytyy olla kyse. Onkohan kyseisillä palstailijoilla jotain tiettyä yhteistä ongelmaa vai voiko monikin eri asia ajaa noin surulliseen käytökseen? Onko kellään tietoa?

Ja milläs työkaluilla sinä sitten huomaat tuollaisen multipeukutuksen? :D

Vierailija
13/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja milläs työkaluilla sinä sitten huomaat tuollaisen multipeukutuksen? :D

No en 100-varmasti huomaakaan enkä yleensä tiedä mikä on kenenkin peukalo. Mutta joissain tapauksissa se on kuitenkin ollut aivan selvää. Vaikkapa tuo kihlaliitto-ketju, joka kävi vilkkaana pari päivää sitten. Mielisairasta. - ap

Vierailija
14/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhanan ap on multialapeukuttanut omaa aloitustaan!

Vierailija
15/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhanan ap on multialapeukuttanut omaa aloitustaan!

Se on 1, 8 ja/tai sinä. Sinä? - ap

Vierailija
16/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään ketään, joten voidaan unohtaa tämä ketju. Tulipa nyt ihmeteltyä ääneen..... - ap

En tarkoittanut sinulle sitä varsinaisesti, kunhan siis ihmettelin, että miten kukaan tulee edes pohtineeksi tuollaista, kun ei itsellä ole käynyt mielen vieressäkään. 😊

Miten päättelette, mitkä peukut on yleisöltä ja mitkä omia? En taida itse pahemmin edes seurailla nuolilukuja.

Vierailija
17/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan se on niin läpinäkyvää että vähän säälittää.

Olen muuten aikaisemmin koittanut aiheesta tehdä keskustelun mutta se poistettiin. Tämä on kielletty aihe :D

Vierailija
18/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan se on niin läpinäkyvää että vähän säälittää.

Olen muuten aikaisemmin koittanut aiheesta tehdä keskustelun mutta se poistettiin. Tämä on kielletty aihe :D

Nimenomaan, eihän peukkuihin yleensä kiinnitä huomiota, mutta joskus ei voi olla ihmettelemättä. Aiheutan varmaan itse poiston, mutta epäilen, että palstan m o d e tkin ossallistuvat keskusteluihin ja ehkä tämä on heille herkkä aihe. Kuka haluaa olla vauva-palstan m o d e? Vaikka työtä sekin. :D - ap

Vierailija
19/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että aloittaja haluaa oikeasti vastauksen.

Olen joskus kerran pari tehnyt tuota, kun mulla on mennyt niin tunteisiin jossain keskustelussa. Mielestäni toinen on vain ollut niin perustavanlaatuisesti väärässä ja/tai ilkeä, että kiivastuksissani ajattelin tehdä asialle jotain, mihin ei pelkkä keskustelu riittänyt - eli sekä yläpeukuttaa omia viestejäni että alapeukuttaa toisen viestejä monta kertaa. En hyväksynyt ajatusta, että sen toisen kirjoittama asia on ihmisten mielestä oikein. Tämä siiis liikkui päässäni silloin.

Nykyään en kyllä jaksaisi nähdä vaivaa ja vastaavassa tilanteessa poistuisin paikalta, tai jos keskustelu/viesti rikkoo sääntöjä, niin ilmiantaisin sen. Eikä kyse ole vain laiskuudesta, vaan en halua tehdä noin myöskään siksi, että se on epärehellistä. En olisi kovin ylpeä itsestäni.

"Jonkinlaisesta mielenterveyden häiriöstä täytyy olla kyse." Olisi kyllä kiva tietää, että mikä häiriö mulla mahdollisesti on/oli.

Vierailija
20/21 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että aloittaja haluaa oikeasti vastauksen.

Olen joskus kerran pari tehnyt tuota, kun mulla on mennyt niin tunteisiin jossain keskustelussa. Mielestäni toinen on vain ollut niin perustavanlaatuisesti väärässä ja/tai ilkeä, että kiivastuksissani ajattelin tehdä asialle jotain, mihin ei pelkkä keskustelu riittänyt - eli sekä yläpeukuttaa omia viestejäni että alapeukuttaa toisen viestejä monta kertaa. En hyväksynyt ajatusta, että sen toisen kirjoittama asia on ihmisten mielestä oikein. Tämä siiis liikkui päässäni silloin.

Nykyään en kyllä jaksaisi nähdä vaivaa ja vastaavassa tilanteessa poistuisin paikalta, tai jos keskustelu/viesti rikkoo sääntöjä, niin ilmiantaisin sen. Eikä kyse ole vain laiskuudesta, vaan en halua tehdä noin myöskään siksi, että se on epärehellistä. En olisi kovin ylpeä itsestäni.

"Jonkinlaisesta mielenterveyden häiriöstä täytyy olla kyse." Olisi kyllä kiva tietää, että mikä häiriö mulla mahdollisesti on/oli.

Niin, on varmasti joka tapauksessa tyylikäämpää näyttää kykenevänsä lähtemään ketjusta tullessaan loukatuksi kuin ainakaan laittaa noita peukkuja ihan putkeen.

Ja tuon boldaamani laitoin koska itse olen kokenut tuota muutaman kerran nimenomaan ilkeiden ja katkerien ihmisten puolesta. Esim. minun on toivottu repeävän tai kuolevan synnytyksessä ilman, että olisin itse provosoinut. Ja ihmeen monta peukkua perään... Ehkä itsekin yleistin liikaa, että he kaikki sitten liikkuvat samoissa aikeissa. Kyllähän voi juuri noinkin päin käydä kuin kerroit.

Ja ilmeisesti olen itse vain aikamoinen tunari kun oletan, että isoin osa käyttäisi tosiaan useampaa laitetta. Jotenkin oletin, että suurin osa olisi vähintään yhtä "ATK-taidottomia" kuin minä.

-ap