Treffit pilalla pyöräilykypärän takia
Että pitikin lähteä treffeille fillarilla,ja vielä kypärä päässä. Mies repesi nauruun kun näki mut kypärä päässä. Ei juma mikä mami kun potta päässä sotkee.!! Et semmosta seuraa tällä kertaa. Ei tainnut äijää kiinnostaa pyöräily.? No ei onnistanut tälläkään kertaa. Seuraavan kerran jätän ainaskin kypärän kotiin.
Kommentit (14)
Kiitä onneasi, vältyit juuri moukan seuralta. Mies ei moisesta naura.
No parempi noin kuin jos olisit mennyt jalkaisin kypärä päässä.
Mieti ny vähä itseäs. Saatat näyttää tosi järkyltä se ruukku pääs.
Mulle kävi toisin. Tokat treffit kaupungil nii jätkä teki selväks et mun on käytettävä kypärää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi toisin. Tokat treffit kaupungil nii jätkä teki selväks et mun on käytettävä kypärää.
Huolehtiva heppu, taidat olla sen arvoinen.
0/5 tarkoittaa että ketju on katsottu päättyneeksi, eikä siihen ole enää tarve vastata.
Jospa kuiteskin pitäisit sen kypärän päässä. Löydät vielä sen oikean "Kypäräpään"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolehtiva heppu, taidat olla sen arvoinen.
Kiitos..
Kyllä kelpaisi pyöräilevä nainen....
Laittakaa niihin deitti-ilmojen ym. profiilikuviin ittenne kypärä päässä, eikä mitään kiharakampauksia ja meikkejä. Aurinkolasit myös plussaa, koska se parantaa pyöräilyturvallisuutta mikäli sattuu aurinko paistamaan. Eiköhän ala sopivan olonen kumppani löytyä!
Kestän kyllä pettymyksen,ja odotukset ei ollut kovin korkealla muuteskaa. Tuntuu vain niin tyhmältä,kun nauretaan päin naamaa. Olen mielestäni normaali "parikymppinen" nainen,joka tykkää liikkua pyöräillen. Ostin kesällä uuden pyörän ja kypärän,joten uskoisin ettei niissä ole mitään naurettavaa. Joskus sitä vaan eksyy väärään seuraan. Kohti uusia pettymyksiä.
Ei hyvä