Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset huhkii salilla saadakseen isommat lihakset, kun taas minä haluan näistä mollukoista eroon

Vierailija
17.10.2018 |

”Ei naiset saa isoja lihaksia vahingossa, vaikka kävisi salilla.” No entä jos ne on liian isot ihan treenaamattakin! Ylävartaloni on solakka, mutta jalkalihakset on isot. Olen käynyt kehonkoostumusmittauksessakin, eli ihan lihasta se on (ja näkeehän sen peilistä ja jalkojen voimastakin). Liikuntana harrastan lähinnä aerobista, jonka käsitykseni mukaan pitäisi pienentää lihaksia... mutta ei näköjään minulla :)) olen lyhytjalkainen, joten jalkojen paksuus vaan korostaa niitten lyhyyttä. Olisipa hoikat ja pitkät jalat!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista on tullut persjalkainen kansa kuusen alla kyykkimällä.

Vierailija
2/8 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama ongelma. Mietin jos vaan pitäisin jonkun vähäproteiinisen kitudieetin ilman liikuntaa ni lähtiskö noi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama ongelma. Mietin jos vaan pitäisin jonkun vähäproteiinisen kitudieetin ilman liikuntaa ni lähtiskö noi.

Jos tän sais jotenkin mystisesti kohdennettua vaan alavartaloon niin tekisin näin! :D mut en halua, että mun ylävartalo kuihtuu...

Ap

Vierailija
4/8 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet ja paksut jalat on tosi seksikkaat jos ne on treenatut :D ainaki mulla nain..pahempi ois jos ois iso ylakroppa lihasta taynna naisella.mulla siis kans lyhyet ja isot jalat.ainaki mul on kehuttu,mut kyl jos on ylipainoo nii ei oo hyvannakosta,jos ei oo ylipainoo nii edellee epatyypillinen kroppa suomalaiseka mut myos hyvannakosta:)

Vierailija
7/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on negatiivisessa mielessa haukkuni,mut enemman kuullu kehuja..mut slon jos on hoikka nii ei kyl kukaa ok haukkunu paitsk onki jotkjt on sanonu et sjl ej oo pitkat jalat-ai oikeesti??xD en ees haluais xD ei urheilu haittaa,rasva ob se joka tekee muodottomaks jne..

Vierailija
8/8 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se oo parempi että on lihasta ku että ois heikot ruipelokoivet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi