Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri sukkahousukeskustelu

Vierailija
17.10.2018 |

Kertokaa, kuinka monet sukkahousut omistatte. Arviokin riittää, mutta taustoittakaa vähän, ettei ketju mene tylsäksi.

Kysyn siksi, että tajusin omistavani aivan liikaa sukkahousuja, joissa on silmäpako tai reikä isovarpaan kynnen kohdalla! Olen varmaan sukkahousuja ostamalla suunnilleen elättänyt jonkun sukkahousutehtaan työntekijän.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa yksi pari majailla auton peräkontissa. En yleensä käytä, on siellä jemmassa jos unohtuu joihinkin kissanristiäisiin hankkia sukkikset.

Vierailija
2/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taitaa yksi pari majailla auton peräkontissa. En yleensä käytä, on siellä jemmassa jos unohtuu joihinkin kissanristiäisiin hankkia sukkikset.

Yhdet! Olen kateellinen. Oletko kenties juuri ajokortin saanut 18-vuotias? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
4/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdet! Olen kateellinen. Oletko kenties juuri ajokortin saanut 18-vuotias? :D

Ihan pian neljäkymmentä täyttävä ajokortiton perheenäiti.

Vierailija
5/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs 20 paria puuvillaisia, pestäviä sukkiksia. Monen monta vuotta olen ollut että alan käyttämään hameita arkipukeutumisessa ja siihen ostanut, mutta hameita en ole saanut hankittua. Ehkä ensi kesänä...

Vierailija
6/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähemmäs 20 paria puuvillaisia, pestäviä sukkiksia. Monen monta vuotta olen ollut että alan käyttämään hameita arkipukeutumisessa ja siihen ostanut, mutta hameita en ole saanut hankittua. Ehkä ensi kesänä...

Mielenkiinnosta kysyn: onko muunkinlaisia kuin pestäviä sukkahousuja olemassa?

Vierailija
7/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30. Kymmenet paksut talveksi, kymmenet ohuet juhlaan/lämpimämmällä ilmalla käytettäväksi ja kymmenet kuviolliset/värilliset.

Vierailija
8/11 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkaatteko tai korjaatteeko sukkahousuja?

Vierailija
9/11 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sata kappaletta. 15 denarista puuvillaisiin, kuviollisiin ja värillisiin. Hamstraan niitä alennusmyyntilöistä, tai kun löydän kivoja kuviollisia esim litlistä

Vierailija
10/11 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat mustat sukkahousut.

Vierailija
11/11 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50 sukkahousut. Eri materiaaleja. Harvoin vaan löydän hyviä, jotka pysyy nätisti päällä ja kestää pesun jälkeenkin hyvinä. Joskus olen rikkinäisistä puuvilla ja villasekoitesukkiksista leikannut puhkikuluneet jalkaterät pois ja käytän niitä sukkien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi