Voiko nainen loukkaantua tästä?
Onko naisen ok loukkaantua siitä että mies jota on tapaillut esiintyy muutaman kerran telkkarissa ja laittaa naiselle viestin missä sanoo näin ”en tiedä pitäiskö sut heivata ja siirtyä misseihin” ?
Kommentit (11)
En loukkaantuisi mutta pitäisin miestä tyhmänä.
Kysymys on väärin aseteltu. Loukkaantuminen vaatii läheisyyden ja tunnetilan. Sinne asti tuollaisella tyypillä ei olisi koskaan mitään mahdollisuuksia.
Tyhjät tynnyrit kolisevat, onttoina niillä ei ole mitään annettavaa.
No, en ehkä loukkaantuisi, mutta ahattelisin, että jos mies on tökerö vitsaillessaan, niin millainen hän onkaan suuttuessaan?
Sen verran osaisin loukkaantua, että lopettaisin tapailun. En nyt kuitenkaan niin pahasti loukkaantuisi, että kuvittelisin itsessäni olevan mitään vikaa muuta kuin ilmeisesti miesmaku.
Nainen voi loukkaantua mistä vain. Itse suututan erään naisen, kun hän haukkui minua tyhmäksi, niin vastasin, ettei minulla ole hänen rinnalla mitään hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi loukkaantua mistä vain. Itse suututan erään naisen, kun hän haukkui minua tyhmäksi, niin vastasin, ettei minulla ole hänen rinnalla mitään hävettävää.
...siis suututin...
Onpa tyhmä mies. Loukkaantuisin ja heivaisin koko äijän.
todella ilkeesti sanottu! tyhmä mies ......
Ei kai tässä ole mitään epäselvää. Estä tyyppi kaikissa kanavissa ja jatka elämääsi.
Mitä väliä? Eihän tuollaisen miehen kanssa tarvitse enää olla tekemisissä.