Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä ikävästi käyttäytyvälle vanhukselle?

Vierailija
17.10.2018 |

Voiko vain lopettaa yhteydenpidon, jos iän myötä vanhuksesta on tullut käytökseltään hyvin ikävä? Ei dementiaa tai vastaavaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät aivan hyvin, että voi. Olet ilmeisesti pyytämässä lupaa täältä. Mutta ihmisen pitää kyllä itse tehdä valintansa ja vastata niistä.

Vierailija
2/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko lopettaa yhteydenpidon, jos iän myötä vauvasta/taaperosta/koululaisesta/teinistä /keski-ikäisestä on tullut käytökseltään hyvin ikävä?

No ihan asiaan, riippuu kai siitä mistä syystä käytöksestä on tullut ikävää ja millä tavoin? Oletko varma ettei kyseessä ole alkava muistisairaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko lopettaa yhteydenpidon, jos iän myötä vauvasta/taaperosta/koululaisesta/teinistä /keski-ikäisestä on tullut käytökseltään hyvin ikävä?

No ihan asiaan, riippuu kai siitä mistä syystä käytöksestä on tullut ikävää ja millä tavoin? Oletko varma ettei kyseessä ole alkava muistisairaus?

Just näin eli voinko lopettaa yhteydenpidon, kun taaperolle on tullut uhmaa. Nimimerkillä en tykkää lapsestani.

Vastaushan on, että ilman muuta voit, ei pidä olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa ei ole kivaa.

Vierailija
4/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpaa vaan

Vierailija
5/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin eli voinko lopettaa yhteydenpidon, kun taaperolle on tullut uhmaa. Nimimerkillä en tykkää lapsestani.

Vastaushan on, että ilman muuta voit, ei pidä olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa ei ole kivaa.

Alaikäiseen ei voi katkaista suhdetta, mutta aikuiseen voi.

Vierailija
6/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät aivan hyvin, että voi. Olet ilmeisesti pyytämässä lupaa täältä. Mutta ihmisen pitää kyllä itse tehdä valintansa ja vastata niistä.

Olen samaa mieltä - tuokin asia pitäisi päättää ihan itse, eikä kysellä joiltain täysin tuntemattomilta.

Vierailija
7/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko alkava otsalohkodementia? Sitä sairastavat voivat muuttua todella ilkeiksi ja inhottaviksi.

Vierailija
8/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: sukujyrkkämä.

Vierailija
9/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko alkava otsalohkodementia? Sitä sairastavat voivat muuttua todella ilkeiksi ja inhottaviksi.

Ja siis muistihäiriöt tulevat myöhemmin, eivätkä aluksi ole niin selviä.

Vierailija
10/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköisesti alkava muistisairaus niinkuin ylhäällä sanotaan. Kyseessä voi olla myös katkeruutta omasta elämästä ja siitä miten sitä ei ole eletty odotuksien mukaan ja näin oma paha olo puretaan läheisiin. 

Vierailija
11/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäisin yhteydenpidon vain välttämättömään.