Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisilla kun on se kiintiö gay ystävä ( ainakin elokuvissa) niin

Vierailija
16.10.2018 |

Kuka tietää onko kellään miehellä omaa lesboystävää jonka kanssa voi vaikka käydä Motonetissä shoppailemassa?

kysyn vaan, ja haluaisin itse naispuolisen ystävän , vaikka heteronkin, mutta platonisen sellaisen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä katot liikaa elokuvia

Vierailija
2/7 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta motonet juuri, koska ei kai lesbo tarkoita äijää, mutta on mulla miespuolisia ystäviä kyllä. Käydään kahvilla ja niin edes päin. En tosin ole yhdenkään kanssa onnistunut olemaan luontevasti ainakaan samalla asteella kuin naisten kanssa onnistuu platoninen bff-suhde, toinen pystyy tyyliin istumaan kusella kun toinen käy suihkussa samassa kylppärissä, ja vaatteet vaihdetaan alusvaatteita myöten toisen silmien edessä, eikä se haittaa. Tätä tasoa ei kaikkien heteromiesten itsekuri valitettavasti kestä, ja tavallaan se on harmillista, koska omasta mielestä vuosien tuntemisen jälkeen hyvään ystävyyteen kuuluu se, ettei ole pakko mennä esim rintaliivit päällä nukkumaan, jos nukutaan samassa huoneessa. Olisi kiva, jos olisi hyvä miesystävä, josta tietäisi, ettei sen kanssa tarvitse lukita suihkun ovea tai käyttää pyjamaa ihan vain siltä varalta, että herralla naksahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Fiksaillaa yhdessä meidän Harley Davidsoneita

Vierailija
4/7 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin miehen kaveriksi, ihan kaveriksi, seksistä en pidä. Lesbo en ole.

Sillai että juotas kaljaa ja syötäs pizzaa viikonloppusin.

Tai en tiedä mihin siinä kaveria tarttee, yksin se on ihan kivaa. Mutta jos sitten vaikka johonkin muuhun, että kävis joskus jossain, en tiedä missä. Jos sillä miehellä ois auto, se vois ajaa meidät kauan luonnonmetsään. Siellä voitas olla vaikka yö havumajassa ja paistaa ruokaa nuotiolla.

Vierailija
5/7 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä katot liikaa elokuvia

Aloittaja taitaa olla myös Sex and the Cityn suurkuluttaja.

Vierailija
6/7 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on lesboystävä (olen heteronainen) ja hänellä on kyllä miespuolisia ystäviä, sekä heteroita että gay. Mutta ei ne kyllä missään Motonetissä käy. Kahvittelevat ja ovat toisilleen esim. koirien kaverina aika ajoin. 

Vierailija
7/7 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itseasiassa oli ystävä joka on lesbo. Se meidän ystävyys vaan ei kylläkään liittynyt siihen onko hän heteron vai lesbo. Aika vähän nykyään olemme tekemisissä, mutta joskus kyllä vieläkin. 10 vuotta sitten käytiin yhdessä baarissa, kahvilla jne.

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän