Ostin talon. Ystäväni mielestä rahat voisi käyttää paremminkin.
Ostin muuttotappio alueelta edullisen talon. Ei mikään viimesen päälle mutta mieleinen.
Ystäväni mielestä se oli virhe koska en saa sitä ikinå myytyä enkä voi enää tehdä mitään kun rahat menee taloon.
Luulin että ystävät olisi olleet iloisia ja tulleet vieraisille usein ja saunomaan ja tekemään yhdessä jotain ainaisen biletyksen sijaan.
Kommentit (10)
No onhan se totta, että rahat menee taloon tästä eteenpäin, etkä saa sitä helposti myytyä, jos haluat muuttaa. Eli kaveri on realisti. Mutta voihan silti siellä nyt viettää aikaa saunoen kavereiden kanssa:)
Jospa ystäväsi sitten käyttää omat rahansa miten parhaaksi katsoo.
Onnea uuteen kotiin!
Nauti omasta tuvasta ja luvasta 😊
Vierailija kirjoitti:
Mihin käyttöön ostit sen? Aiotko asua siinä vakituisesti vai onko se enemmänkin vapaa-ajan asunto?
Voi olla, ettet saa sitä koskaan myytyä, mutta haittaako? Etenkin jos sinulla ei ole lapsia.
Asumiseen tietenkin. Ja ihan jokapäivä. Ei ole lapsia eikä miestäkään. Vielä. Ja en jaksa miettiä myynkö sen joskus vai en. Tykkään asua siinä ja minulla on hyvä auto kulkea työhön.
Me ostettiin miehen kanssa asunto 20v sitten. Pari ystävää sanoi silloin ettei kannata ei mitään järkeä. Tehän olette vasta 22 vuotiaita. (mitähän se ikä vaikuttaa). Myytiin kesällä se kämppä isolla voitolla pois, kun arvo noussut. Ostettiin Sipoosta niillä rahoilla uusi, mutta pienempi kun lapsi muutti omilleen jo. Jäi rahaakin vielä, niin samat tyypit kommentoi, että onpa järkeä muuttaa Helsingistä Sipooseen. Miks ei olisi. Ei montaa minuuttia autolla aja Helsinkiin töihin. Mies sanoi, että ehkä ne ei ymmärrä edelleenkään miksi ihmiset ostaa oman asunnon.
Eniten minua harmittaa ettei ystäväni käy luonani siellä talolla. Liian kaukana ja liian yksinäistä hänen mielestään. Ja liikaa työtä vaikka en ole mitään pyytänyt edes tekemään. Saunan lämmitystä tms lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua harmittaa ettei ystäväni käy luonani siellä talolla. Liian kaukana ja liian yksinäistä hänen mielestään. Ja liikaa työtä vaikka en ole mitään pyytänyt edes tekemään. Saunan lämmitystä tms lukuun ottamatta.
Jos hän ei viihdy omakotitalossa, niin ei kai häntä sellaiseen voi pakottaa. Sinähän ostit talon itsellesi, et siksi, että kaveri tulee sinne pitämään sulle seuraa, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei viihdy omakotitalossa, niin ei kai häntä sellaiseen voi pakottaa. Sinähän ostit talon itsellesi, et siksi, että kaveri tulee sinne pitämään sulle seuraa, vai mitä?
Pitihän hän seuraa kun asuin kaupungilla. Ei kai asumismuodon pidä olla syy ettei olla ystäviä enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitihän hän seuraa kun asuin kaupungilla. Ei kai asumismuodon pidä olla syy ettei olla ystäviä enää?
No ei. Voitte nähdä muualla kuin siellä talossa, johon hän ei halua tulla.
Mihin käyttöön ostit sen? Aiotko asua siinä vakituisesti vai onko se enemmänkin vapaa-ajan asunto?
Voi olla, ettet saa sitä koskaan myytyä, mutta haittaako? Etenkin jos sinulla ei ole lapsia.