Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti ja ihastui

Vierailija
16.10.2018 |

Aloin seurustella miehen kanssa, johon tutustuin (ex-)ystäväni kautta. Epäilin alusta saakka, että mies on kiinnostunut ystävästäni, mutta tämä vakuutti ettei ole. Nyt sitten olemme eroamassa, syystä että nuo pettivät minua keskenään. Mies on myöntänyt olevansa ihastunut tuohon naiseen, mutta ei vieläkään myönnä olleensa alusta saakka. Nainen erosi miehestään nyt keväällä..

Mitäs tähän sanotte? Olen säännöllisesti kysellyt ja epäillyt, ollut mustis mutta koettanut olla välittämättä ja kiusaamatta sillä miestä. Meillä on mennyt huonosti jo pitempään, mutta olisin ollut valmis vielä yrittämään, mies ei halua. Miten selviän tästä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin välit poikki kumpaankin ällötykseen ja etsisin toisen miehen.

Vierailija
2/13 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteisiä ystäviä, joten se ei ole mahdollista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ajattelin, ettei kerrota yhteisille ystäville.. En suostu siihen, että nuo jatkavat suhdetta joten sille olen pistänyt ehdottoman stopin. Suostun muuttamaan erilleen ja eroamaan, mutta nuo eivät jatka touhujaan, se on varma.. En kestä yhteisissä juhlissa jos nuo ovat siellä pariskuntana. Erilleen juuri ja juuri..

Vierailija
4/13 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ajattelin, ettei kerrota yhteisille ystäville.. En suostu siihen, että nuo jatkavat suhdetta joten sille olen pistänyt ehdottoman stopin. Suostun muuttamaan erilleen ja eroamaan, mutta nuo eivät jatka touhujaan, se on varma.. En kestä yhteisissä juhlissa jos nuo ovat siellä pariskuntana. Erilleen juuri ja juuri..

Tilanne sattuu, ap.

Menettäminen usein sattuu.

Mutta sinun kannattaisi pyrkiä hyväksymään tilanne. Et voi estää tai vaatia aikuisia ihmisiä olemasta yhdessä.

Vierailija
5/13 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt tämän hetken puhetta.

Sinä et voi vaikuttaa kahden aikuisen ihmiseen päätökseen olla yhdessä. Ne on jos haluaa. En sano, ettei ne olis ku**päitä, mutta sulla ei ole valtaa heihin, varsinkaan eron jälkeen.

Se mitä pitää tehdä, on kärsiä pettymys ja päästä asian yli. Sen oot itselles velkaa.

Vierailija
6/13 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Porvoossa asutte kaikki?

Eihän kukaan eksä määrää, mitä mies ja uusi naisensa tekee yhdessä!  XD Ja ne tekee, usko pois!

Vierailija
7/13 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Porvoossa asutte kaikki?

Eihän kukaan eksä määrää, mitä mies ja uusi naisensa tekee yhdessä!  XD Ja ne tekee, usko pois!

Mies satutti mua jo pahasti ja on pahoillaan ja rehellisesti kertonut mitä tahdon tietää, lupasi ettei enää mitään tapahdu vaikka onkin ihastunut ja tietää etten kestä sitä..

Vierailija
8/13 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mies on oikeastaan paras ystäväni ja oikeasti todella kiltti, seurusteltiin vuosia joten tunnen änet läpikotaisin.. On itsekin yllättynyt tapahtuneesta eikä olisi uskonut. Haluaisi kyllä jatkaa naisen kanssa, mutta sanoi että ei pysty loukkaamaan mua enää enempää. En tiedä miksi valehtelisi?

Vierailija
9/13 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan varma ettet udellu ja kyselly miehen ja kaveris suhteesta?

Mun miespuolisen ystävän vaimo on muuten just sellanen että syyllistää ja ”heittää vitsinä” että meillä olis jotain. Ei ole ollut eikä tule olemaan. Mutta täytyy kyllä sanoa että vituttaa tosi paljon kuunnella hänen juttujaan ja mies häpee..

Vierailija
10/13 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono!!

Vierailija
11/13 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muutaman kerran kyselin, enkä tykännyt jos ovat samassa paikassa jos en itse ole siellä, mutta luotin ja tein kaikkeni etten pilaa vainoharhalla kaikkea.. Naiselle en koskaan sanonut mitään, pelkästään miehelle. Siksi mua jotenkin hävettää, että nainen "vei voiton" vaikka en edes tiedä oliko koskaan kiinnostunut miehestäni.. :(

Vierailija
12/13 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas.

Totta kai mies tässä tilanteessa puhuis mitä vaan, ettet saa raivareita.

Sä et paina yhtään mitään siinä jos ne on suhteen alottanut.

Jos ei oo surkee provo...hmm. Koska ei KUKAAN voi ola niin yksinkertanen että uskoisi miestä tossa kohtaa!

Vierailija
13/13 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedän, että meitä tuntematta tämä kuulostaa naurettavalta, mutta mies on nyt niin rehellisesti kertonut kaiken, että en näe syytä miksi valehtelisi jostain. Kertoo myös sellaisia asioita jotka minua loukkaavat..