Syttyykö kännykkään salamavalo muuten kuin joku ottaa kuvan sillä?
Aamulla bussissa istuessani vastapäätä oleva mies nosti yhtäkkiä kännykkänsä pystyyn ja siinä syttyi salamavalo. Ottiko mies kuvan (minusta)? Istuin sellaisessa paikassa ettei välissämme ollut ketään muutakaan eikä takananikaan. Pimeää oli sisälläkin.
Kommentit (37)
Oliko älypuhelin? Minulla on vanha Nokia, jonka kameran salama on sama kuin taskulamppu, joka taasen välähtää, jos yhtä nappia painaa sekuntia pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko älypuhelin? Minulla on vanha Nokia, jonka kameran salama on sama kuin taskulamppu, joka taasen välähtää, jos yhtä nappia painaa sekuntia pidempään.
No en nyt pimeässä nähnyt mutta sellainen suojakotelo vaikutti olevan. Miksi ihmeessä joku tekee noin? Eikö tajua että se huomataan? Ei siellä pimeässä bussissa oikein mitään muutakaan ollut mitä olisi kuvannut. Ällöä. ap
Puhelimiin saa asetuksen, jolloin salama välähtää aina kun saa viestin.
Mihin tahansa älypuhelimeen saa taskulamppuappin, jolla saa sytytettyä sen salamavalon.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tahansa älypuhelimeen saa taskulamppuappin, jolla saa sytytettyä sen salamavalon.
Mut mulla ainakin itsellä se taskulamppu jää päälle eikä välähdä niin kuin salama. ap
Salamavalo syttyy vain silloin jos käytössä on läpivalaisutoiminto, eli näkee vaatteiden alle.
Taskulampulta kuulostaa. Tai jos kuvan otti niin vaikkapa omista uusista tennareistaan. Ap selvästikin haluaa nyt kovasti uhriutua huoh.
Vierailija kirjoitti:
av-mamman fantasiat
No ei, kyllä tämä tapahtui ihan oikeasti. ap
Vierailija kirjoitti:
Taskulampulta kuulostaa. Tai jos kuvan otti niin vaikkapa omista uusista tennareistaan. Ap selvästikin haluaa nyt kovasti uhriutua huoh.
Se väläys kohdistui bussin takaosaan päin jossa itse olin. Ei tennareihin. Enkä mä nyt mitään uhriudu, kunhan ihmetyttää toiminta. ap
Joo se otti susta kuvan. Netti on täynnä kuvia kuumista naisista mut silti on aina kysyntää yhdelle sumuisalle kuvalle jostakin suomalaisesta peruspirkosta pipo silmillä ja toppatakki päällä 😂
Vierailija kirjoitti:
Joo se otti susta kuvan. Netti on täynnä kuvia kuumista naisista mut silti on aina kysyntää yhdelle sumuisalle kuvalle jostakin suomalaisesta peruspirkosta pipo silmillä ja toppatakki päällä 😂
No sitä just ihmettelinkin ;) ap
Miksi sitä olisi kiinnostanut juuri sun naama niin paljon, että ottaisi kuvan siitä? Tämä ei ollut v.ttuilua vaan kysymys johon toivoisin sinun vastaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se väläys kohdistui bussin takaosaan päin jossa itse olin. Ei tennareihin. Enkä mä nyt mitään uhriudu, kunhan ihmetyttää toiminta. ap
No kuule jos vaikka otti ikkunasta näkyvästä maisemasta. Ihan totta...tää koko aloitus on nolo. Tunnen myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule jos vaikka otti ikkunasta näkyvästä maisemasta. Ihan totta...tää koko aloitus on nolo. Tunnen myötähäpeää.
Kun se kännykkä ei ollut kohdistettu ulos, ei lenkkareihin, ei kattoon, ei muualle kuin käytävää eteenpäin jossa olin minä vastapäätä. Ei kait tässä muuten mitään ihmeteltävää olisikaan. ap
Iphoneissa ainakin on tuo asetus mahdollista laittaa päälle, että tulee välähdys, kun tulee viesti. Itsellä se on aina päällä, kun en pidä puhelimessa koskaan ääniä. Mietin usein, että ihmiset varmaan bussissa luulevat minun ottavan kuvia :D enkä edes koskaan ota puhelimella kuvia salamaa käyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä olisi kiinnostanut juuri sun naama niin paljon, että ottaisi kuvan siitä? Tämä ei ollut v.ttuilua vaan kysymys johon toivoisin sinun vastaavan.
Sitä mä juuri ihmettelen tässä. Että mitä tapahtui. Oikeastiko siis te kuvittelette että keksin koko tapauksen? Uskomatonta. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä juuri ihmettelen tässä. Että mitä tapahtui. Oikeastiko siis te kuvittelette että keksin koko tapauksen? Uskomatonta. ap
Et siis ymmärtänyt mitä vihjasin. Minkä näköinen olet? Ruma? Kaunis?
Et sitten ap saanut suutasi auki ja kysynyt, että a) otitko kuvan minusta ja b) miksi? Oi tämä tuppisuukansa! Sitten tulla av:lle valittamaan ja ihmettelemään!
Otti