Ikäsi, sukupuolesi ja sormi, jolla käytät älypuhelintasi
Jos haluat, voit lisätä, käytätkö älypuhelinta vähän, kohtalaisesti vai paljon.
Aloittaja: N37, peukalo, paljon.
Kommentit (33)
N35, käytän enimmäkseen etusormea, mutta välillä myös peukaloa. Älypuhelinta koetan tietoisesti käyttää mahdollisimman vähän.
N41, peukalot ja oikean käden etu- ja keskisormi. Paljon.
N30, molemmat peukalot, joskus (harvoin) oikea etu- tai (vielä harvemmin) keskisormi. Paljon. Todella paljon.
N45. En mitään sormea, koska en omista älypuhelinta.
N50, molemmat peukalot, en tiedä miksi käytän peukaloita pelkästään, olen ammatiltani tekstinkäsittelijä.
N39,
Vastaan peukalolla. Muuten käytän etusormella. Käytän erittäin vähän, voi mennä pari päivää etten edes koske koko puhelimeen.
N24, peukalo, melko vähän, mutta ihan riittävästi
N42, peukalot. Käytän varmaan vähän liikaa, olen yrittänyt tietoisesti vähentää esim. jos odottelen jossain vähän aikaa niin en heti kaiva esiin viihdykkeeksi. On niin naurettavan näköistä kun kaikki könöttävät puhelimiensa kanssa. Haluaisin vähän eroon siitä.
Ei ole eikä tule älypuhelinta mutta jos ois, käyttäisin sitä varmaan kynällä. Kamalinta mitä tiedän on likaiseksi lähmitty näyttö.
N49. Ei ole älypuhelinta vaan vanha nokia. Tekstarit näpyttelen etusormella ja hi-taas-ti.
Käytän paljon läppäriä joten koen etten tarvitse älyluuria.
N30, etusormi, tolkuttoman paljon.
Mulla on niin pienet kädet, että en ole ikinä tottunut käyttämään peukaloa puhelimen kanssa, koska en "yletä" tekemään sillä mitään...
N22, oikean käden peukalo selatessani, kirjoittaessani vasen etusormi ja oikea peukalo. Käytän puhelinta useaan otteeseen päivässä
25v. Etusormi. Opettelen vasta koko laitteen käyttöä. Aika vähän lopulta käytän.
Nainen 60 v, käytän älypuhelinta yleensä kodin ulkopuolella, ja sen omaa kynää käytän. Hyvin kätevä ja monikäyttöinen.
N40, etusormi tai peukalo riippuen siitä mitä teen. En käytä puhelinta juuri muuhun kuin tekstaamiseen ja soittamiseen, selaan nettiä mieluummin läppärillä tai tabletilla.
N73, peukalo. Aika paljon käytän, enemmän kuitenkin tablettia.
49v nainen, vasemman käden etusormi (olen oikeakätinen) ja oikean käden peukalo.
Ikä 38, peukalo kunnes sattuu ja silloin vaihdan etusormeen, paljon.
Ikä 30, peukalo kunnes sattuu ja vaihdan etusormeen. Todella paljon.