Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailisitko miestä, josta ei löydy netistä muuta tietoa kuin 20v sitten toimintansa lopettaneen yrityksen osoite?

Vierailija
16.10.2018 |

Olisiko epäilyttävää, ettei mitään löytyisi, ei nimellä, ei puhelinnumerolla, ei millään, mutta kuitenkin on päivittäin koneella tuntikausia? Joku mietti facekaverien vähäistä määrää, mutta entä jos ei ole facea, ei linkedinniä, ei näy minkään työpaikan sivuilla tai puhelinluetteloissa, ei kerta kaikkiaan mitään ja in real lifessakin kavereita käytännössä nolla (asuvat kaukana (?)).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävää.

Vierailija
2/9 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa fiksulta ihmiseltä. Ainakin paljon fiksummalta kuin se, joka punnituttaa mahdollisen kumppaninsa kelvollisuuden some- ja hakukonenäkyvyyden määrällä. Ja pisteenä iin päälle hakee vielä lopullisen tuomion imbesillien, mt-ongelmaisten, miesvihaajien ja trollien kansoittamalta nettifoorumilta.

En tapailisi aloittajan kaltaista naista, ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä löydy mustakaan kuin ainoastaan facebookin profiili. Ja hyvä niin, en haluaisikaan, että musta löytyy netistä mitään.

Vierailija
4/9 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei mustakaan löydy yhtään mitään mun nimellä koska en ole mukana missään someissa joissa ollaan omalla nimellä ja/tai kuvalla. Silti olen koneella suuren osan päivästä, onhan tässä nyt muutakin tekemistä kuin somet.

Vierailija
5/9 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ei mustakaan löydy yhtään mitään mun nimellä koska en ole mukana missään someissa joissa ollaan omalla nimellä ja/tai kuvalla. Silti olen koneella suuren osan päivästä, onhan tässä nyt muutakin tekemistä kuin somet.

Sama täällä ja ihan normi-ihminen, töissä käyn, ei rikollista taustaa, eikä muutakaan epäilyttävää.

Vierailija
6/9 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene treffeille ja tutustu? Ei kaikista löydy sen kummempaa tietoa netistä. Siinäpä sitten selviää että onko luurankoja kaapissa kun paremmin tutustuu. 

Vierailija
7/9 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä on maapallolla todennäköisesti satoja miljoonia, ties vaikka jopa miljardi. Joten se on niin yleistä että se taitaa myös olla täysin normaalia..?

PS. En tapailisi henkilöä joka googlailee mua ja kyselee tapailuneuvoja netin keskustelupalstoilta.

Vierailija
8/9 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisen pitäisi löytyä netistä? Kun jäin pois työelämästä, pommitin parin kolmen vuoden ajan aina silloin tällöin työnantajaa, että siivoaisi netissä olevat henkilöstötiedot. En ollut ainut, joka oli joko vaihtanut työpaikkaa tai eläköitynyt muutaman viime vuoden aikana. On eri asia, jos ihmisellä on joku merkittävämpi asema yhteiskunnassa, että hänet löytää netistä, mutta me tavikset pysymme mielihyvin netin ulottumattomissa. Ainut tieto, joka nimelläni netistä löytyy, on puhelinnumero ja osoite.

Vierailija
9/9 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Ei minustakaan löydy mitään. Miksi edes pitäisi?

Mutta jos olet tuollainen että kaikki pitää netissä olla jne. niin ehkä ei ole oikea ihminen sinulle.