Olen teinien kanssa kylpylälomalla ja niin onnellinen siitä että ei ole pieniä lapsia
Olen seurannut lapsiperheitä jossa kaikki menee lasten ehdoilla, niin syöminen, nukkuminen kuin aktiviteetitkin.
Omat teinit toimivat itsenäisesti ja jäävät hotellille jos ei kiinnosta vaikka lenkkeily tai muu. Olen käynyt allasjumpassa, hieronnassa, ostoksilla ihan itsekseni, ilman häiriötekijöitä. Kyllä vituttaisi jos nyt täytyisi kuunnella lasten parkumisia milloin mistäkin.
Kommentit (7)
Silloin kun sinun teinisi olivat pikkulapsia ja parkuivat, niin joku ajatteli ihan samalla tavalla. Ja joku lapseton huokailee tyytyväisenä, että onneksi ei ole lapsia ollenkaan, ei pieniä eikä isoja.
Voisitko tarkentaa, mikä pointtisi oikeastaan olikaan?
Minä nautin elämästä taaperoni kanssa. Niin suloinen ja ihana tapaus! Kaikki kadehtii.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut lapsiperheitä jossa kaikki menee lasten ehdoilla, niin syöminen, nukkuminen kuin aktiviteetitkin.
Omat teinit toimivat itsenäisesti ja jäävät hotellille jos ei kiinnosta vaikka lenkkeily tai muu. Olen käynyt allasjumpassa, hieronnassa, ostoksilla ihan itsekseni, ilman häiriötekijöitä. Kyllä vituttaisi jos nyt täytyisi kuunnella lasten parkumisia milloin mistäkin.
Harmi, ettei lapsesi syntynyt teininä. Vihasit varmaan heitä pieninä.
Vierailija kirjoitti:
Minua inhottaisi olla samassa kylpylässä kaltaisesi kiroilevan juntin kanssa. Onneksi meidän varakkaiden ei tarvitse olla rupusakin seassa jossakin rupisessa kylpylässä. Uskon kyllä, että sinun lapsesi ovat olleet hirveitä, hirveä äiti, hirveät kakarat. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin elämästä taaperoni kanssa. Niin suloinen ja ihana tapaus! Kaikki kadehtii.
Taapero on kauhea sana, hyi!
Lapsesi on varmasti hirveä lihava lyllerö, joka taaperta puolelta toiselle. Yäk!
Aika aikaansa kutakin. Lapset kasvaa, sulllakin vauvasta teiniksi.