Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirkas erite toisesta rinnasta

Vierailija
16.10.2018 |

Hei! Toisesta nännistä on tänään tullut pari kertaa pieni pisara kirkasta nestettä puristettaessa. Myös Montgomertn rauhasista samasta rinnasta tuli eilen kirkasta nestetyä pisaroita. Varaan heti lääkäriajan mutta kiinnostaa onko muilla ollut ja nimen omaan niin että ei olekaan ollut syöpää? Olen imettänyt n 5 vuotta sitten. Raskaana en ole.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit vaikuttavat, kun imetystä on taustalla niin todennäköisesti kyse on juuri tästä. Myös maidon laatu vaihtelee, eli maito itse voi olla hyvin vetistä, varsinkin jos olet imettänyt pidempään yhtäjaksoisesti, niin maidon ei edes pidä olla mitään erityisen rasvaista, paksua ja ravitsevaa isommalle lapselle.

Vierailija
2/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti vastauksesta! Ärsyttää tällainen että heti tulee syövän pelko jos outoja oireita. Koetan keskittyä siihen että tuolle voi olla hyvälaatuisiakin syitä. Netin mukaan vaan juuri kirkas erite ja vain yhdestä rinnasta kannattaa tutkituttaa joten menen lääkäriin. Onko kellään ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kystia toisessa rinnassa. Nestettähän niissä on, en tiedä, voiko sitä sitten tulla nännistä.

Vierailija
6/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tissi vuotaa. Hihihihiiii!

Vierailija
7/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä

Vierailija
8/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta tuli viime vuonna toisesta rinnasta kellertävää, maitomaista eritettä. Kun menin lääkäriin, todettiin että rinnassa on kasvain, joka piti leikata pois. Se oli onneksi hyvälaatuinen. 

Lääkäri sanoi, että jos rinnasta koskaan myöhemminkään tulee minkäänlaista eritettä (ellei siis imetä), syy pitää aina selvittää mahdollisimman pian. Varaa se aika heti tänään!

Vierailija
9/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoosya t. Jonne 12v

Vierailija
10/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna soitan työterveyteen. Tänään ajat oli menneet.

Vierailija
11/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mastopatia. Kun neste tulee ulos, se ei jää sisälle. Mulla tutkittiin tiehyet, nuori mieskandi oli onnessaan. Mutta kerrottiin vain että jos tiehyet menee tukkoon, voi tulla tulehdus. Että vuoto olisikin normaalin rajoissa. Isot rinnat on eikä synnytyksiä.

Vierailija
12/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on huojentavaa että sulla ollut hyvänlaatuinen syy. Kiitos tästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi