Olen yrittänyt vähentää lihansyöntiä
Mutta vaikea keksiä mitä voisi syödä. Pavuista tulee kauheasti ilmaa vatsaan...kasvispihvit ovat työläitä ja keitot ei täytä.
Kommentit (10)
Sama vika. Mulle ei käy mitkään palkokasvit, viljatkin heikosti. Pelkkä rehu ei pidä nälkää pois. Munia ja maitotuotteita menee, mutta ei sitä munaa joka päivä halua syödä.
Kokeile noita mifu-juttuja kanssa. Helppo korvata reseptistä jauheliha noilla. Tai soijarouhe, jos soijaa syöt.
Vierailija kirjoitti:
Mutta vaikea keksiä mitä voisi syödä. Pavuista tulee kauheasti ilmaa vatsaan...kasvispihvit ovat työläitä ja keitot ei täytä.
Höhlä.
Vastaus on kruska.
Minulle on proteiini vähän kysymysmerkki. En syö maitotuotteita joten kaikki rahkat ja muut on pois laskuista. En tykkää myöskään soijapavuista. Proteiinijuomat ja -patukat on ällöttäviä koostumukseltaan, sellaisia jauhoisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on proteiini vähän kysymysmerkki. En syö maitotuotteita joten kaikki rahkat ja muut on pois laskuista. En tykkää myöskään soijapavuista. Proteiinijuomat ja -patukat on ällöttäviä koostumukseltaan, sellaisia jauhoisia.
Höhlä.
Vastaus on kruska.
Hyvä muille jää enempi.Lisää teitä ja maailma pelastuu buhahhahahha
Vierailija kirjoitti:
Linssit, nyhtis, härkis, mustapapupihvejä, soijarouhe tai -suikaleet. Jos saat pavuista ilmavaivoja, korvaa välillä osa lihaproteiinista kasvisproteiinilla ja tee muutos hitaammin.
Mä käytän paljon soijarouhetta. Korvaa jauhelihakastikkeen, makaroonilaatikon ja lasagnen. Soijanakeista teen nakkikeittoa. Soijapyöryköitä löytyy myös. Hälsans Kök-merkki on ehdottomasti paras.
Ei kannata missään nimessä jättää lihaa pois! On tärkeää syödä rasvaa ja lihaa! Jätä mieluummin kasvikset kokonaan pois, ne eivät kuulu ihmisen ruokavalioon! Olo paranee takuuvarmasti!
Uunijuurekset on hyviä kun on tarpeeksi öljyä, suolaa ja mausteita. Ei mitään ilmakuivattua nahkeutta siis.
Ja uunivuokaruoat (esim. nämä perinteiset perunapohjaiset) muutenkin on helppoja. Jätät sen lihan vaan veke ja lisäät kaikkea muuta hyvää tilalle mistä tykkäät.
Munakkaat on helppoja, hyviä ja nopeita.
Ja ihan vaan paistelet pannulla menemään kaikkea mistä tykkäät, syöt sitten riisin tai potun tai vaikka salaatin tai minkä kanssa vaan mitä tulee mieleen.