Mitä vapaaehtoistyötä teette?
Kaipailisin ideoita. Haluaisin jotain kirjoittamista sisältävää, mutta en ole löytänyt mitään sopivaa. Sote-ala evvk.
Kommentit (8)
Pyöritän erilaisian kehitysvammaisten ja aikuisten kerhoja ja tapahtumia. Ei-sote-ala, evvk.
Teen vapaaehtoistöitä. Ihan vapaaehtoisesti teen töitä joka arkipäivä klo 8-16, ei mua kukaan siihen työhön pakota. Ja ihan vapaaehtoisesti mun työnantaja maksaa mulle joka kuukausi palkkaa, ei sitä kukaan maksamaan pakota.
Vierailija kirjoitti:
Teen vapaaehtoistöitä. Ihan vapaaehtoisesti teen töitä joka arkipäivä klo 8-16, ei mua kukaan siihen työhön pakota. Ja ihan vapaaehtoisesti mun työnantaja maksaa mulle joka kuukausi palkkaa, ei sitä kukaan maksamaan pakota.
Johan vitsin murjasit, nauretaan kilpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy järjestöistä ja tarjoudu tekemään juttuja vaikka järjestön lehteen tai sisällöntuotantoa nettisivuille.
Itse käyn muistisairaiden vanhusten hoivakodissa juttu- ja ulkoiluseurana.
En harrasta mitään, en sairasta mitään... Ihanko vaikka syöpäsairaitten lasten järjestöön pitäisi ilmoittautua tekemään juttuja ilman kokemuspohjaa?
En uskalla tehdä kun ei tiedä vaikka vietäisiin etuudet sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla tehdä kun ei tiedä vaikka vietäisiin etuudet sellaisesta.
Ei viedä, jos tekee vain tunnin tai pari viikossa. Suomalaisista kuitenkin joka kolmas tekee vapaaehtoistyötä. Eiköhän tuohon joukkoon työttömiäkin mahdu.
Kysy järjestöistä ja tarjoudu tekemään juttuja vaikka järjestön lehteen tai sisällöntuotantoa nettisivuille.
Itse käyn muistisairaiden vanhusten hoivakodissa juttu- ja ulkoiluseurana.