Oletko oikean kumppanin kanssa tällä hetkellä?
Kommentit (11)
Olen. Hänen kanssaan olen onnellinen ja uskoakseni hänkin on onnellinen minun kanssani.
Olen. En pysty kuvittelemaan elämää ilman häntä, haluan joka ilta mennä nukkumaan hänen viereensä, joka aamu herätä hänen vierestään ja joka päivä tunnen itseni onnelliseksi, kun näen hänet työpäivän jälkeen. Hän saa minut tuntemaan oloni onnelliseksi, turvalliseksi ja hänen kanssaan tiedän, että asiat järjestyy. Mulla on elämässä toinen osa-alue erittäin huonolla tolalla, mutta hän luo muhun uskoa, että kaikki järjestyy tavalla tai toisella ja hän kuuntelee ja kannustaa eteenpäin.
En todellakaan. Ollaan aivan liian erilaisia, lisäksi kummallakin mielenterveysongelmia jo "entisen elämän" puolelta.
Edottomasti en ole. Elämä on yhtä raahautmista ja kivirekeä. Taloudellinen tilanne ei tällä hetkellä anna mahdollisuutta erota. Ehkä tulevaisuudessa... sitä odotellessa..
Olen oikean kumppanin kanssa. Ottaa minut huomioon, puhuu ja pussaa. On mukava kaikille ja on pidetty ihminen.
Exän kanssa olin 20 vuotta ja jälkeen päin olen tajunnut suhteen olleen todella huono ja koko ihminen itsekäs eikä osannut olla huomaavainen ja avulias. Kavereiltaankin peri rahaa pienistä palveluksista. Minua kohtaan käyttäytyi tylysti ja arvosteli ja haukkkui.
En vain tiennyt paremmasta, kun ei ollut aikaisempaa kokemusta suhteista eikä omien vanhempien suhdekaan kummoinen ollut.
Olen ollut jo 20 vuotta :) Me vaan sovimme yhteen keskenämme, ymmärrämme toisiamme ja olemme hyvin samankaltaisia, muttei niin samanlaisia että olisi tylsää.
Olen itseasiassa varmaan ekaa kertaa yli 40-vuotiaan elämäni aikana vasta nyt oikean kumppanin kanssa. Parisen vuotta ollaan vasta oltu yhdessä, mutta tuntuu niin erilaiselta kuin mikään muu suhde tähän asti. Kaikki on vaan tosi helppoa ja vaivatonta yhdessä, on läheisyyttä, rakkautta ja toisen huomioon ottamista. Lempeyttä, hellyyttä, naurua. Ikävä toista joka hetki kun ei olla yhdessä. Koti-iltoja kynttilänvalossa, tai illanistujaisia kavereitten kanssa. Toisen tukemista sairauden tai työstressin aikana. En ole koskaan aikaisemmin tiennyt, että parisuhde voi olla tällainen. <3
En ole. Oikea käteni on väärä kumppani minulle. Puristelee ja pahoinpitelee penistäni jatkuvasti. Vasen käteni taas on hellä rakastaja ja tyydyttää minut täydellisesti. Olen harkinnut jättäväni oikean käteni ja lähteväni salalomalle vasemman käteni kanssa.
En, kun mielikuvituskumppanin.