Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehkää testamentti hyvissä ajoin!

Vierailija
15.10.2018 |

Mä haluan lahjoittaa omaisuuteni uhanalaisten suurnisäkkäiden suojeluun, en sukulaiselle josta olen täysin vieraantunut (sisarus) enkä valtion pohjattomaan kassaan.
Nyt vain en kykene asiaa hoitamaan, ja toivon että olisin tehnyt testamentin aiemmin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kykenet tänne kirjoittasn niin voit kyllä testamentinkin tehdä.

Vierailija
2/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun edunvalvoja pitää huolen, että saat joka kuukausi 100 e käyttörahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle ei ole enää väliä kuoleman jälkeen, vaikka pirusukulaiset saisivatkin perinnön.

Vierailija
4/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle ei ole enää väliä kuoleman jälkeen, vaikka pirusukulaiset saisivatkin perinnön.

Onhan tolla väliä, jos ei lapsia oo se kannattaa tehä. Onneks ite ei tarvi ajatella tommosia.

Vierailija
5/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kykenet tänne kirjoittasn niin voit kyllä testamentinkin tehdä.

No etpä paljon asiasta tiedä!

Vierailija
6/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sillä on väliä, että varani käytetään kohteeseen joka on mielestäni tärkeä.

Sillä on jopa enemmän väliä, kuin että varani saisi ilkeä tyyppi joka on hankaloittanut elämääni vuosikaudet. Mutta kyllä sekin painaa vaa'assa.

Vierailija
7/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun edunvalvoja pitää huolen, että saat joka kuukausi 100 e käyttörahaa.

???

Vierailija
8/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta, ei tarvita mitään testamenttia.

Vierailija
9/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tehty toisillemme ettei miehen ahneet kakarat saa enää mitään (lakiosuus jaettu ennakkoperintönä)

Vierailija
10/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle on tärkeää antaa perintö sille taholle jolle haluaa.

Vierailija
11/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme lasta, ei tarvita mitään testamenttia.

Oletko tiennyt, että kaikilla ei ole lapsia?

Sitäpaitsi sunkin lapset voi kuol.la ennen sua, jolloin testamentille on tilausta.

Vierailija
12/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi biologista lasta, jotka jakavat sen mitä minulta jää. Piste.

Mitään piru-sukulaisia ei ole, mutta jos niin onnettomasti kävisi että lapseni kuolisivat ennen minua kaksi sisartani olisivat perimisvuorossa. Heitä vastaan minulla ei ole mitään.

Kuitenkin, toimin nyt niin että nyt jo eläessäni lahjoitan rahaa lapsilleni, esim. tyttärelleni maksoin ensiasunnon omavastuuosuuden, molempia auttanut auton ostossa yms. Saavat rahat jo nyt kun niitä tarvitsevat.

Molemmilla hyvä työ ja toimeentulo, itse tulen toimeen varsin hyvin, joten mitään en menetä. Miksi pitäisin rahojani jossain jemmassa tyhjän panttina kun voin nyt eläessäni jo ilahduttaa lapsiani? He minulle ovat aina olleet tärkeimpiä elämässä. Kumpikin pitkässä parisuhteessa eikä kummallekaan suurella todennäköisyydellä tule lapsia. Urasuuntautuneita kun ovat.

Olen sitä meltä että raha on käyttöä varten! Muutenhan se on pelkkää paperia ja metallia joka ei ketään ilahduta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän