Ajoin itse synnärille
Kommentit (12)
Mitalliko sinulle pitäisi antaaa, no ehkä saatkin lähiaikoina salelta kutsun linnaan missä sinut palkitaan.
Vierailija kirjoitti:
Typerää. Vaaransit oman, lapsesi ja muiden tielläliikkujien turvallisuuden.
Jouduin minä samana päivänä menemään kauppaankin kun synnärillä kotiuduin. Eipä ollut ketään kuka olisi auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Minä hiihdin synnärille.
Sama. 50km piti hiihtää ylämäkeen ja vastatuuleen. Pari kolme kertaa jouduin tappelemaan susien ja karhujen kanssa.
Toisen lapsen kanssa selvittiin onneksi ultramaraton+laskuvarjohyppy-kombinaatiolla.
No miksei voisi mennä itse? Mäkin olisin voinut mennä itse, mutta mies nyt sai vapaata töistä ja vei minut autolla. Mulla on käynnistetty synnytykset, joten ei siinä oikeastaan mitään vaaraa olisi ollut, jos olisin itse mennyt. Olinhan sitä ennenkin mennyt miten halusin. Mutta joo, kyllä minustakin olisi outoa ajaa autoa, jos synnytys olisi jo aktiivisesti käynnissä. Miten silloin pystyy edes ajamaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä menin bussilla ja myöhästyin.
Mäkin nukuin kerran pommiin omasta synnytyksestä. Onneksi seuraavan lapsen kohdalla ehdin paikalle.
Mihin sinä sen auton jätit? Tuskin kuitenkaan aloit ruutua etsimään ja parkista maksamaan?
Ajoin 2 kertaa pyörällä synnytyslaitokselle. Kyseessä oli ennelta sovittu keisarileikkaus. Mies vei pyörän pois, kun kävi minua katsomassa. Tarina on tosi ja kertoja elää. Karhuja ei näkynyt. Matkaa oli n. 4 km
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hiihdin synnärille.
Sama. 50km piti hiihtää ylämäkeen ja vastatuuleen. Pari kolme kertaa jouduin tappelemaan susien ja karhujen kanssa.
Toisen lapsen kanssa selvittiin onneksi ultramaraton+laskuvarjohyppy-kombinaatiolla.
Mulla sama, mutta ylämäki oli molempiin suuntiin, mennessä ja tullessa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä sen auton jätit? Tuskin kuitenkaan aloit ruutua etsimään ja parkista maksamaan?
Sairaalan parkkipaikalle, oli ihan ilmainen. Pieni sairaala joten parkkipaikkoja löytyi aina. Synnytin vasta 10 tunnin päästä ja supistukset ei kovin kovia olleet.
Typerää. Vaaransit oman, lapsesi ja muiden tielläliikkujien turvallisuuden.