Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaminen loppuu..

Vierailija
14.10.2018 |

Puolisoni on aivan patalaiska. Hoidan lapset, kotityöt yms. Hän valvoo pitkälle yöhön ja nukkuu yli puoleenpäivään. Valittaa aina omaa jaksamistaan ja sitä miten saisi päivärytmin kuntoon. En viitsi sanoa mitään, kun hän ottaa kamalat marttyyri kohtaukset. Oon vaan niin loppu tähän tilanteeseen. Tekisi mieli laittaa lapset autoon ja lähteä. Antaa yhden sitte maata rauhassa. Onko vastaavia tapauksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelet lähdön kunnolla ja kun olet saanut kämpät sun muut hommattua niin kohti uutta elämää ilman vätystä.

Vierailija
2/5 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se sikaPuoliso vittuhun sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mahdollista saada omia kivoja juttuja ja vertaistukea. Esim. seurakunnan hiljaisuuden retriittiin palautumaan viikonlopuksi herkullisten valmiiden pöytien äärelle ja mies hoitaa sillä välin lapset?

Voisiko miehelle antaa omia vastuualueita, esim. imurointi ja tiskaus? Tai tehdä lista kotitöistä ja molemmat laittaa aina ruksin kun on tehneet jonkun homman, niin hahmottuisi miehellekin paljonko kumpikin tekee? Ottakaa käyttöön vuorot milloin kumpikin osapuoli saa makoilla pitkään aamulla? Esim. mies makoilee tällä viikolla sunnuntaina niin pitkään kuin haluaa ja sinä lauantaina (ja myös makoilet, luet rauhassa kirjaa yms.) ja välillä vaihdatte toisinpäin? Noita olen käyttänyt kun meilläkin meinaa mennä välillä siihen että itse teen kaiken. Kehu miestä silloin kun hän osallistuu, se lisää motivaatiota.

Vierailija
4/5 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein noin ja jätin kaikesta valittavan laiskan vaimoni, ja en ole hetkeäkään katunut. Eroa ihmeessä jos toinen pilaa elämäsi.

Vierailija
5/5 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten se laiskuus leimataan aina automaattisesti mieheen.. Tässä on nyt kyse naisesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi