Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu menemään hammaslääkäriin

Ei-lihava mutta vahva
14.10.2018 |

Miten saisin miehen ottamaan itseään niskasta kiinni ja menemään hammaslääkäriin? Hänellä on hajusta päätellen ientulehdusta ja olen jo oikeasti miettinyt eroa kun ei suostu tuota hoidattamaan ja tästä sanonutkin hänelle mutta alkaa aina huutamaan.
Voiko aikuinen ihminen olla noin tyhmä, tiedän että pelkää sitä menemistä, mutta ei kai nyt kukaan nauti hammaslääkärissä käymisestä mutta pakkohan ne hampaat on hoitaa. Olen yrittänyt kertoa että on vaarallista jos muhii tulehdus ikenessä ja sanoo että tietää sen mutta sanoo vaan että ei mene lääkäriin kuin pää kainalossa.
Ällöttää tuo haju, onko mun pakko he*vetti tän takia erota, muuten ihan OK mies ja ollaan oltu vuosia yhdessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-lihava mutta vahva kirjoitti:

Miten saisin miehen ottamaan itseään niskasta kiinni ja menemään hammaslääkäriin? Hänellä on hajusta päätellen ientulehdusta ja olen jo oikeasti miettinyt eroa kun ei suostu tuota hoidattamaan ja tästä sanonutkin hänelle mutta alkaa aina huutamaan.

Voiko aikuinen ihminen olla noin tyhmä, tiedän että pelkää sitä menemistä, mutta ei kai nyt kukaan nauti hammaslääkärissä käymisestä mutta pakkohan ne hampaat on hoitaa. Olen yrittänyt kertoa että on vaarallista jos muhii tulehdus ikenessä ja sanoo että tietää sen mutta sanoo vaan että ei mene lääkäriin kuin pää kainalossa.

Ällöttää tuo haju, onko mun pakko he*vetti tän takia erota, muuten ihan OK mies ja ollaan oltu vuosia yhdessä.

Jätä täytetty ja allekirjoitettu erohakemus sen nokan alle. Vaadi samalla yksinhuoltajuus, omaosuuden ositus ja äijän häätö yhteisestä kodista.

Sano, että joko hän menee hoidattamaan kitansa tai paperi menee maistraattiin.

Yök, mikä pelkuriukko.

Vierailija
2/11 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivaudut tuollaisen vellihousun kanssa? Eihän haisuhengen kanssa voi edes suudella tai harrastaa seksiä. Tai istua samassa autossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi pinnalliselta kuitenkin lopettaa suhde tuollaisen asian takia.

Ap

Vierailija
4/11 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tuo halitoosi-Harri tulee tänne mesomaan, että onkin kivempi ostaa seksiä.

Kunnes saa sydärin suuperäisen bakteeri-infektion vuoksi tai samasta syystä dementoituu.

Vierailija
5/11 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisiko mies suuhygienistille? Suuhygienisti on iensairauksien ja suun hygienian asiantuntija, lähettää sitten tarvittaessa hammaslääkärille. Suuhygienisti ei poraa!

Vierailija
6/11 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/11 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää joku pelkopotilaisiin erikoistunut lääkäri. Miehesi ilmeisesti pelkää hammaslääkäriä. Hammaslääkäripelko ei ole vain naisten "oikeus" ja yhtälailla mies voi pelätä. Varmaan hänellä on jotain traumoja. Jos on oikein paha pelko, rauhoittavasta lääkkeestä voisi olla apua. 

tv. itsekin hammaslääkärifoobikko 

Vierailija
8/11 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ientaskujen puhdistus sattuu myös ja tiedän että kaikki suunhoitoon liittyvä on tosi ahdistavaa hänelle, ihan sama onko lääkäri vai hygienisti.

Ap

Vierailija
9/11 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutushoitoon tai pelkopotilaisiin erikoistuneelle lääkärille? 

Vierailija
10/11 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hammaslääkäri odota potilasta, jolla on täydellisen valkoisia legoja rivissä, vaan potilasta, joka tarvii hoitoa.

Vierailija
11/11 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsikää joku pelkopotilaisiin erikoistunut lääkäri. Miehesi ilmeisesti pelkää hammaslääkäriä. Hammaslääkäripelko ei ole vain naisten "oikeus" ja yhtälailla mies voi pelätä. Varmaan hänellä on jotain traumoja. Jos on oikein paha pelko, rauhoittavasta lääkkeestä voisi olla apua. 

tv. itsekin hammaslääkärifoobikko 

Tästäkin olen maininnut mutta tuntuu hermostuvan aina kun otan asian yhtään puheeksi. Vähän kuin pitäisi saada kissa pesulle, laittaa vastaan kaikin keinoin. Ja tiedän että tietää vaarat yms. mutta on niin jäärä, että sulkee asian pois ja lykkää ja lykkää.

Se kynnys pitäisi ylittää niin hyvni se sitten menisi. Tiedän että on käynyt joitakin vuosia sitten hammaslääkärissä ja pystyy kyllä menemään mutta nyt on joku stoppi tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi