Olisipa hauska nähdä palsta-sensuurista valittavien perustama keskustelusivusto :)
Nähtäisiin kuinka alas riman voi laskea. Mielikuvituspalstan ylläpito istuisi vuodesta toiseen aamusta iltaan oikeudessa palstan idioottimaisista törkeyksistä ja rikoksista. :D
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olisi helposti järjestettävissä. Tietysti tekisin sen ulkomaiselle palvelimelle.
Miksi et siis toimi? :)
Mulle sattui niin että kirjoitin bändin nimen Depeche tiedätkyllämikä ensin niin kuin se on ja viesti ei mennyt läpi. Kesti tosi kauan tajuta mistä kiikastaa ja kun hokasin, muuton sanan sellaiseksi että meni läpi eli lisäsin jotain viivoja siihen. Seuraavan kerran kun menin lukemaan ketjua D-alkuinen sana oli kirjoitettu niin kuin kuuluu eli toisella lailla kuin laitoin mutta viestissä luki "ilmoituksesi on vastaanotettu". What :D.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sattui niin että kirjoitin bändin nimen Depeche tiedätkyllämikä ensin niin kuin se on ja viesti ei mennyt läpi. Kesti tosi kauan tajuta mistä kiikastaa ja kun hokasin, muuton sanan sellaiseksi että meni läpi eli lisäsin jotain viivoja siihen. Seuraavan kerran kun menin lukemaan ketjua D-alkuinen sana oli kirjoitettu niin kuin kuuluu eli toisella lailla kuin laitoin mutta viestissä luki "ilmoituksesi on vastaanotettu". What :D.
Siis luki harmaalla pienellä tekstillä alla, ei itse viestissä.
Olen harkinnut että perustaisin vastaavanlaisen yleiskeskustelupalstan. Moni varmasti kaipaisi sellaista palstaa, jonka moderoinnissa olisi jonkinlainen logiikka. Jos vaan käyttäjät saisi siirtymään niin siitä voisi tulla hyvinkin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut että perustaisin vastaavanlaisen yleiskeskustelupalstan. Moni varmasti kaipaisi sellaista palstaa, jonka moderoinnissa olisi jonkinlainen logiikka. Jos vaan käyttäjät saisi siirtymään niin siitä voisi tulla hyvinkin suosittu.
Onhan tälläkin hetkellä ymmärtääkseni Kaksplus jossa m loistaa poissaolollaan. Kuten myös lukijat. Täällähän on porukkaa houkuteltu sinne lukemaan oyhötystä mutta kukaan ei mee.
ei tuolainen palsta olisi yhtään parempi. paikan valvojat toimisivat samalla tavalla kuin täällä, sillä erotuksella että poistaisivat ne jutut joista itse eivät pitäisi.