Napakymppi + tasoteoria
Eikö Napakympissä pitäisi x:n olla samantasoinen kuin neidit a,b ja c? Näin olen ajatellut.
Katson juuri liviltä jaksoa missä herra x näyttää ihan joltain ken nukelta ( kohteliaisuus) on 9-10 ja neidit on tasoa 5-8.
Kommentit (11)
Mmm tuo Juuso (?) vai mikä sen nimi oli, on kyllä ihan miesmallin näköinen. Upeat silmät.
On komea mies 😍
Miten niin monella aikuisella miehellä säilyy tuollainen ihana kullankeltainen blondin sävy! Epäreilua! Kaikki mun tuntemat blondit naiset ( minä mukaanlukien) muuttuu maantiensävyisiksi, mut tosi moni mies säilyttää sen alkuperäisen sävyn lapsuudesta.
Käänsin ihan mielenkiinnosta kanavaa ja sanoisin kyllä että etenkin neiti c on kyllä paljon korkeammalla tasolla kuin tuo mies! Nuo muut sitten ehkä suunnilleen samoilla.
Kävisi mallista ( x)
En kehtaisi tuon näköistä baarissa lähestyä, siinä varmaan syykin sen sinkkuudelle. Ei kukaan uskalla iskeä. Liian komee.
Vierailija kirjoitti:
Käänsin ihan mielenkiinnosta kanavaa ja sanoisin kyllä että etenkin neiti c on kyllä paljon korkeammalla tasolla kuin tuo mies! Nuo muut sitten ehkä suunnilleen samoilla.
No ei nyt sentään. C on ihan nätti, mut tuo X on komea. Jos mennään pisteytyksen mukaan niin C on max 8 ja X 9-10. C on vähän raskastekoinen ( kroppa) mut nätti naama ja hiukset.
Oletteko ihan tosissanne? Onko minun miesmakuni kummallinen kun en pidä tuota herra X kun jonain keskivertona, en katsoisi kahta kertaa? Ehkä 7 antaisin ulkonäöstä.
Tuo mies ei oikeasti tykännyt noista koirista. Näki olemuksesta.
Neiti C on paljon paremman näköinen siinä itse kuvatussa videossa, joka facessa. Tuo mies ei näytä siinä yhtä hyvältä.
Linkki tai kuva kyseisestä herra x:stä.
Mä olen huomannut napakympissä sen, että lähes aina tuo x valitsee kilpailijoista sen parhaimman näköisen.