Vituttaa rikkaat ketkä eläÄ leveesti ja ei maksa veroja
Asuvat omakotitaloissa ja on 2 autoo. Lapsilla uudet vaatteet Prismasta joka vuosi ja kärryt täynnä ruokaa.
Sitten kattellaan pitkin nenänvartta abseela kun tankataan volvoa.
Ja mennään lomille turkkiin ja muualle. Tiedän näitä ihmisiä ovat kylmiä ja ylpeitä.
Kommentit (19)
Maksaahan ne kulutuksessa alvia niinkuin muutkin, todennäköisesti jopa hieman enemmän, mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat.
Kyllä ne veroja maksaa, ja kun tarkemmin ajattelee niin ne maksaa myös sinun(kin) elämisen. Meitä vtuttaa myös sinun loisiminen meidän taskuilla, eli aika tasan menee.
Vierailija kirjoitti:
Asuvat omakotitaloissa ja on 2 autoo. Lapsilla uudet vaatteet Prismasta joka vuosi ja kärryt täynnä ruokaa.
Ja mennään lomille turkkiin ja muualle. Tiedän näitä ihmisiä ovat kylmiä ja ylpeitä.
Ovat noilla perusteella korkeintaan keskiluokkaa. Pätee muihinkin muuten, mutta Turkssa ei käydä vaan jossakin fiksummassa paikassa.
Miksi oletat, että nämä ihmiset eivät maksa veroja?
Lomailu Turkissa ei kyllä yleensä kuulu rikkaiden elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat noilla perusteella korkeintaan keskiluokkaa. Pätee muihinkin muuten, mutta Turkssa ei käydä vaan jossakin fiksummassa paikassa.
Jos AV-palstaa on uskominen, Suomessa ei ole keskiluokkaa. On vain rutiköyhiä syrjäytyneitä mielenterveysongelmaisia leipäjonottajia, ja sitten upporikasta veroparatiisiökyeliittiä. Mitään välimuotoa ei ole.
Voidakseen olla maksamatta (tulo)veroa, pitää elää pääomalla. Yksikään oikeasti rikas ei tee mitään niin typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos AV-palstaa on uskominen, Suomessa ei ole keskiluokkaa. On vain rutiköyhiä syrjäytyneitä mielenterveysongelmaisia leipäjonottajia, ja sitten upporikasta veroparatiisiökyeliittiä. Mitään välimuotoa ei ole.
Olen kuullut huhun että on automaattisesti rikas kun asuu omakotitalossa.
Yritin myydä asuntoa niin välittäjä arvioi hinnaksi 35 000€.
Terveisin täältä Pohjois-Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Voidakseen olla maksamatta (tulo)veroa, pitää elää pääomalla. Yksikään oikeasti rikas ei tee mitään niin typerää.
Voi huokaus, lakatkaa demonisoimasta pääomaa. Ilman sitä täällä ei olisi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan sitten tosi köyhä...ikinä en oo käyny turkissa.
Olen ymmärtänyt että Turkin menevät vain minä minä ihmiset jotka eivät välitä ihmisoikeustilanteesta. Paitsi siinä tapauksessa jos he itse joutuvat kohteeksi.
Miten niin rikkaat eivät maksa veroja? Maksavat varmasti enemmän kuin köyhät tai keskiluokkaiset palkansaajat mutta heidän verotuksensa on vain erilaista. Piensijoittajille on muuten nyt tulossa tuo osakesäästötili, joka antaa samat mahdollisuudet varallisuuden kerryttämiseen, mitkä on jo isompia sijoitusvarallisuuksia pyörittäville olemassa eli verot maksetaan vasta sitten kun niitä varoja nostetaan omaan käyttöön. Niin kauan kuin ne toimivat sijoituspääomina tai rahoitusvarallisuutena ei veroja voitoistakaan makseta, eihän niistä siinä vaiheessa hyödy sijoittaja vaan etu on lähinnä yhteiskunnallista kun julkisesti noteerattu yritysvarallisuus pysyy Suomessa ja niistä aikoinaan tulevat tuotot tulevat sitten Suomessa verotettaviksi. Lähes jokainen pystyy tekemään itsestään ainakin pikkuvarakkaan piensijoittajan, ei vie edes koko elämää. Kymmenessä vuodessa saa paljon aikaiseksi.
Asun kaupungin vuokratalossa huonomaineisessa lähiössä ja Turkki on täällä suosittu matkakohde jos asukkailla vara matkustaa.
Joo Seiskan kriteerien mukaan minäkin asun ökyasunnossa....velkainen 300t omakotitalo.
Helsingissä kylläkin. Mutta maksan kyllä verojakin.
Muuten osui paitsi, että me menemme lomalle Kauko-Itään. Meillä on kesämökki siellä.
Älä viitsi ihannoida heitä jotka eivät halua kantaa korteaan kekoon vaan tekevät pimeästi töitä tai rötöstelevät elääkseen. Rikkaat saavat muiden tapaan veronpalautuksia aina vuoden lopussa.
Miten voi liittyä heihin ja lopettaa veronmaksun?
Ihan vaan kaverin puolesta kyselen