Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, kenellä tili nollilla?

Vierailija
13.10.2018 |

Maanantaina taas tili tulee ja menee...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä 0.12e, tili tulee vasta keskiviikkona.

Tässä juuri lasken viimeisiä pieniä kolikoita, mitä ostaisin.. Kaikki tuntuu olevan kaapista loppu ja töihinkin tarvitsen vielä eväät

Vierailija
22/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä 3,90€, palkka tulee maanantaina, mutta laskuihin tulee palkasta menemään niin paljon että oisko ollut 170€ kun jää koko tulevaksi kuukaudeksi kun niitä tuossa ynnäilin. Ruokaan toi ehkä nippa nappa riittäis sinkulle kuukaudeksi, mutta tankatakin pitäis että pääsee töihin (julkisilla ei pääse).

Huoh, oisinpa opiskellut pidemmälle ja saanut parempi palkkaisen työn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun! Köyhyys on kuitenkin vain väliaikainen tila, jouluna olen jo selvinnyt tästä kurjuudesta ja meno on noususuuntainen, eipä ainakaan ole miinuksella niinkuin aiemmin. Pidetään lippu korkealla ja jatketaan yrittämistä. Tuolle, jolla on 100 000 tilillä - Vielä on meistä monilla, mutta emme ole olleet k*sipäitä koskaan :P

Vierailija
24/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä on 44e ja pitäisi pärjätä vielä 2,5 viikkoa :( Tosin tuloja jää kuussa itselle käytettäväksi 250e joten tällaista tämä vain on kuukaudesta toiseen...

Vierailija
25/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tossa noita nollia, kun just siirsin 10 000 säästötilille.

Vierailija
26/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilillä 3,90€, palkka tulee maanantaina, mutta laskuihin tulee palkasta menemään niin paljon että oisko ollut 170€ kun jää koko tulevaksi kuukaudeksi kun niitä tuossa ynnäilin. Ruokaan toi ehkä nippa nappa riittäis sinkulle kuukaudeksi, mutta tankatakin pitäis että pääsee töihin (julkisilla ei pääse).

Käy ihmeessä paikakunnan kaikissa ruokajakeluissa nyt!

Tuo palkanalennettu - oma auto oli työssä pakollinen (kulut + bensa).

Vierailija
27/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Mulla on säästötili jolla 53 000 euroa mutta säälin teitä kovasti :( kuinka ikävää.

Vierailija
28/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tilillä paljon ole, hoitovapaalla olen.

Vierailija
29/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau. Mulla on säästötili jolla 53 000 euroa mutta säälin teitä kovasti :( kuinka ikävää.

Ei tarvitse sääliä. Se, että tililläsi makaa 50 tonnia ennustaa, että menen sinusta ohi mennen tullen. Toki tuon rahan voisi jo johonkin sijoittaa tai sillä saisi mukavan lainan sijoittamista varten. Säälin sinua nössöä.

Vierailija
30/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,57e on tilillä, lompakossa 15e, sillä käyn tänään ruokakaupassa. Maanantaina tulee tili 1654e, se menee kaikki laskuihin, ehkä 50e jää jolla yritämme elää lapsilisään saakka. Sivutyöstä on tulossa palkkaa 150e mutta en tiedä koska, maksavat epäsäännöllisesti. Jos se tulisi lokakuussa niin pärjättäisiin marraskuun tilipäivään saakka.

Vierailija
31/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin vaihtaa puhelinliittymää, sain tarjouksen 19,90 hyvästä liittymästä.huomattavasti halvempi kuin nykyinen. Pienistä puroista...

Mikä firma, mulla maksaa nyt 26,90e kuukaudessa, 7e säästö tuntuisi.

Vierailija
32/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te5iat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy ihmeessä paikakunnan kaikissa ruokajakeluissa nyt!

Tuo palkanalennettu - oma auto oli työssä pakollinen (kulut + bensa).

Jotenkin koen etten työssä käyvänä kuulu ruokajakelujen piiriin. On monia joilla on vielä vähemmän rahaa. Ja jos nyt tästä kuusta selviän niin jatkossa jää vähän enemmän sentään käteen, nyt autoremontin takia isoja laskuja.

Toki helpolla käy niin että jos käyttää luottokorttia tiukkana kuukautena vaikka siihen tankkaamiseen, niin siitä tulee kierre kun niitä lk-laskuja sitten makselee.  Matalapalkka-alalla työskentelen ja säästämistaidoissa ois todella parantamisen varaa.

t. yks niistä joilla ei sitä varasuunnitelmaa pahan päivän varalle ole

Vierailija
33/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen 80€ nostettu ja käyty kaupassa. Piti laittaa kolikoita lisäksi talletuskoneella, että sai tasan 80€ ulos, joten tilillä on pyöreä nolla oikeesti. Ma tulee rahaa.

Vierailija
34/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi, jolla on tili nollilla ja maanantaista palkkapäivää odottelen. Olen huolellinen ja tarkka rahankäyttäjä, nyt vain kävi näin. Oli yksi kallis ostos tässä kuussa, mihin käytin kaikki säästöni, tarkoitus oli alkaa säästää uudelleen. Sitten yhtäkkiä koira sairastui ja päälle tuli lähes 500 euroa eläinlääkärikuluja, me ovat visalla odottamassa 😓 Koiralla on vakuutus, mutta tämä on jotain mitä se ei korvaa. Ahdistaa.

Vierailija
35/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars meille syömään kaikki nollatililliset! Mitä kokataan?

Vierailija
36/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi elätte yli varojenne? En ymmärrä, koska eihän siinä ole mitään järkeä, vai onko?

Laskut on pakko maksaa. On pakko syödä ja ostaa lääkkeet.

Vierailija
37/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä tili lähellä nollaa. Asiat hoitanu niin ettei tarvi rahoista stressata.

Vierailija
38/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä 26€, palkka maksetaan maanantaina. Olen työssäkäyvä ja nippanappa keskituloinen. Perheessä kolme lasta, jotka kaikki harrastavat melko kalliisti. Lisäksi kaksi heistä lukiossa eli kirjoja saa ostaa joka toinen kk useammalla satasella. Asuminen ja ruoka tähän lisäksi sekä pakolliset vaatehankinnat. Tilanne on ollut tällainen vuosikausia. Esikoinen lopettanee ensi keväänä superkalliin harrastuksensa. Haaveilen jo tulevasta kesästä ja siitä, et mulle jäis rahaa itsellenikin ja ehkä jopa säästöön asti.

Vierailija
39/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nää köyhän tulot ja elviksen menot :(

Vierailija
40/44 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nuorena opiskelijana ystäväni kanssa aina kuukausi-budjetin, opettelimme silloin säästämään. Molemmat olimme jo naimisissa, ja minulla oli jo yksi lapsi. Vertasimme kauppoja ja erilaisia ruokalistoja. Miehemme olivat kyllä palkkatyössä. Se oli vähän leikkiä ja kilpailua. Opiskelimme kauppakorkeassa. Ei ole sitten ikinä oltu ilman rahaa kun kotoa lähdettiin 18-vuotiaina. Olemme myös sopineet siitä että voimme syödä toistemme luona jos asuntolaina vie kaiken rahan. Nyt olemmmekin jo aika varakkaita , ei velkoja , mutta isot talot ja muutakin omaisuutta ja pääomatuloja. Jotakin takapakkia , avioerot ym. on ollut, mutta aina talous kunnossa. Kannattaa opetella budjettia. Eräällä tutulla on 8500e palkkaa + puolison palkka, saa aina kaiken menemään. Miettikää sitä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi