Suhteen aloittaminen vaikka rakastan toisaalla
Olen ollut korviani myöten ensin ihastunut ja sitten paremmin tutustuttuani rakastunut mieheen, jonka kanssa aloittaisin parisuhteen milloin tahansa.
Toinen mies on nyt minusta todella kiinnostunut ja sinänsä tämäkään mies ei ole lainkaan hullumpi. En vain saa omia tunteitani tasolle, jossa kokisin olevani hänestä ns. huumaantunut. Välitän kuitenkin paljon ja pidän häntä myös fyysisesti puoleensavetävänä.
Kysymys: Voiko tämän vaihtoehto B:n kanssa ikinä tulla mitään? Unohtuvatko tunteeni?
Kommentit (5)
A voi unohtua ja teillä voi tulla onnellinen parisuhde B:n kanssa, tai sitten tuo voi päättyä täyteen katastrofiin. Onko täysin varmaa, ettei ole mahiksia A:han?
Tämä A on siis kyllä tavallaan saatavilla. Ihastun harvoin ja pahin skenaario on se, että B:n kanssa homma ei toimi (en ole ihastunut häneen) ja A loukkaantuu minulle hylkäämisen johdosta.
Vierailija kirjoitti:
A voi unohtua ja teillä voi tulla onnellinen parisuhde B:n kanssa, tai sitten tuo voi päättyä täyteen katastrofiin. Onko täysin varmaa, ettei ole mahiksia A:han?
Katastrofia juuri pelkään. Luulen, että B:n kanssa mahdollista parisuhdetta ei ole A:n kanssa mahdollista saada. Toisaalta, ruumiini sekä sieluni suorastaan huutavat A:n puolesta. Ahdistaa.
Mitä tää "tavallaan saatavilla" käytännössä meinaa? Ja miksi epäilet, ettei ole mahdollista saada A:n kanssa samaa kuin B:n? Kuulostaa aika sekavalta kuviolta, niin jos avaisit vähän. Oon itse samanlaisehkossa tilanteessa, paitsi että ihastukseni on 0 % saatavilla enkä jotenkin voi edes harkita muita, vaikka kiinnostuneita ois enemmänkin. Pareilla treffeillä olen käynyt, mutta pää koko ajan huutaa, että ei tämä nyt vaan oo just se ihminen...
Ei sitä kokeilematta tiedä? Jos et voi saada ekaa miestä niin mikset sitten kokeile toisen kanssa? Mun on pakko löytää joku muu, koska en voi koskaan saada enää takaisin ekaa miestä, jota tulen aina rakastamaan jollakin tavalla, koska on lasteni isä.