Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan aikuinen ihminen saa maata flunssan takia?

Vierailija
13.10.2018 |

Onko viikko jo liikaa kun kulkee tupakilla ja menee takaisin sohvalle maate?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan niin kauan kuin tarvii.

Vierailija
2/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää omalla ilmoituksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietysti jaksaa syödä onneksi jonkin verran. Sitten palaa takaisin sohvalle.

Kova on tauti, niistää ja yskii. Lämpöäkin 37.

Viikko nyt mennyt. Roskista ei saa tupakilla käydessään ulos, niin on kipeä. Mikä tuohon auttaisi??

Vierailija
4/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tietysti jaksaa syödä onneksi jonkin verran. Sitten palaa takaisin sohvalle.

Viikko nyt mennyt. Roskista ei saa tupakilla käydessään ulos, niin on kipeä. Mikä tuohon auttaisi??

Sano että saat pillua ja kaljaa jos paranet.

Vierailija
5/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen päättää itse makaamisistaan, joten saa maata niin kauan kuin haluaa ja tarvitsee.

Vierailija
6/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen päättää itse makaamisistaan, joten saa maata niin kauan kuin haluaa ja tarvitsee.

Jaa niin jos meillä on tässä yhteinen koti ja lapset ja toinen on maannut nyt sohvalla 7 päivää putkeen tekemättä yhtään mitään, niin se on ok? Mullakin kyllä vähän sattuu nyt kurkkuun. Kiitti sulle hei!

Vierailija
7/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että saat pillua ja kaljaa jos paranet.

Kaljaa ei juo. Pillua sai ja kertoi että oli huonoa.

Vierailija
8/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on 2 sohvaa alakerrassa. Voi vaihtaa aina kun tuun siivoamaan toista huonetta. Huh, onni onnettomuudessa.

Vierailija
9/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tämä tapahtuu? Hotellissa?

Vierailija
10/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vasta 3. vrk menossa ja tuntuu, etten jaksa enää. Oon jotenkin ihan kuolleena. Ei edes kuumetta, pientä lämpöä, mutta lihas-ja päänsärky kamalaa tabuista huolimatta. Voiko päänsärky ollakin tästä makaamisesta ja sisällä lojumisesta johtuvaa? Ei vaan millään jaksaisi raahautua ulos näin nuutuneena.

Vierailija
11/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa niin jos meillä on tässä yhteinen koti ja lapset ja toinen on maannut nyt sohvalla 7 päivää putkeen tekemättä yhtään mitään, niin se on ok? Mullakin kyllä vähän sattuu nyt kurkkuun. Kiitti sulle hei!

Kohta sinäkin tiedät millainen tauti tämä on.

Vierailija
12/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vasta 3. vrk menossa ja tuntuu, etten jaksa enää. Oon jotenkin ihan kuolleena. Ei edes kuumetta, pientä lämpöä, mutta lihas-ja päänsärky kamalaa tabuista huolimatta. Voiko päänsärky ollakin tästä makaamisesta ja sisällä lojumisesta johtuvaa? Ei vaan millään jaksaisi raahautua ulos näin nuutuneena.

Joo.. Mä oon yleensä ottanut särkylääkkeen ja juonut kuumaa enkä muista että olisin koskaan flunssan takia saanut viikkoa maata.

Vierailija
13/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta sinäkin tiedät millainen tauti tämä on.

No enpä voi flunssan takia maata viikkoa sohvalla.

Vierailija
14/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssan oireet kestävät yleensä noin pari viikkoa mutta ei yleensä viikon jälkeen enää ole niin pahoja. Jos pitkittyy niin lääkäriin, on tod.näk. kehittynyt jo joku bakteeritulehdus. Itselläni kesti flunssan oireet pahoina yli kuukauden, jonka jälkeen menin lääkäriin, oli poskiontelotulehdus. En kyllä saanut koko sairauden aikana maata rauhassa.

Vierailija
15/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllähän se harmittaa, mutta et silti voi määrätä toisen ihmisen tekemisistä. Hän tekee omat ratkaisunsa toivon mukaan ottaen myös muut huomioon.

Vierailija
16/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän luettuani mä jälleen kerran olen tyytyväinen, etten elä lapsiperhe-elämää. Jos mä olen kipeänä, saan maata niin paljon kuin tarve on. Ainoa keltä pitää "lupa kysyä" on työnantaja.

17/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ollut kykenemätön tekemään yhtään mitään?! Eikö olisi jo lääkärin paikka jos on mennyt noin pahaan kuntoon?

18/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän luettuani mä jälleen kerran olen tyytyväinen, etten elä lapsiperhe-elämää. Jos mä olen kipeänä, saan maata niin paljon kuin tarve on. Ainoa keltä pitää "lupa kysyä" on työnantaja.

Jep, tää on kyllä niitä vanhemmuuden varjopuolia - siitä ei saa saikkua silloin kun vähän niiskuttaa. Jotkut joutuvat pahimmassa noroviruksessakin hoitamaan oksentelevat lapset... jaiks!

Vierailija
19/19 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikkalääkärin mukaan 2 päivää on riittävä aika  kuumeisesta flunssasta toipumiseen....