Kuuluisiko tuon Possen olla hauska ohjelma?
Tai kuuluuko tuon naurattaa? Mua ainakin lähinnä v*tuttaa tuo jatkuva päätön möykkääminen ja ihan turhan huutaminen. Lisäksi toisten pilkkaaminen, ilkkuminen ja irvailu ei ole nähnytkään huumoria.
Kommentit (13)
Ei naurata. Lähinnä lasten ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Ei naurata. Lähinnä lasten ohjelma.
Kyllä on mukavaa opettaa lapsille, että toisten erilaisuus on oiva syy osoittaa sormella, pilkata ja nauraa. Toisen nolaaminen ja nöyryyttäminen on myös aina hyvä idea.
Ehkä enemmänkin viihdyttävä kuin hauska. Mutta jos sinuun ei iske, niin käännä ihmeessä kanavaa ja jatka elämääsi.
Hei, ylläri, ylläri: sitä ei ole mikään pakko katsoa!
Päälle nelikymppiset isot miehet leikkii ruoalla, hajottaa paikkoja, nakuilee ja käyttäytyy muutenkin kuin vajaaälyiset. MYÖTÄHÄPEÄ on suuri.
Ei tuota ohjelmaa taida nuoriso katsoa, vaikka kuinka on jotain tubettajaa ängetty insertteihin jekuttelemaan keskenään.
Todella epäekologinen, moraaliton ja aivoton ohjelma. Huumorin pitäisi tulla pakotetusti vain siitä, että joku irvistää tuskallisesti syödessään chiliä, tai satuttaa itsensä hiirenloukkuun. Tämäkö on laadukasta tv:tä??
Kaiken edellä mainitun lisäksi taitaa olla yksi maikkarin ohjelmien puffausohjelma. Kaikki vieraat taisivat olla mainostamassa omaa ohjelmaansa.
Yläasteelaisille tehty kohellus-ja temppuohjelma 😁
Todella paasskkkaaa koko ohjelma. Suoraa huutoa ja mölinää. Haastattelut sitä että vieras saa kaivettua esiin uusimman levynsä, kirjansa tai muun tuotoksensa. Sille mainosta ja sitten taas huudetaan. Voisi lopettaa koko ohjelman. Ketään ei vaan kiinnosta tuollainen aivottomuus.
Ei ole mullekaan enää pariin kauteen uponnut. Mutta satuin tässä eräs perjantai hetken kanavalla piipahtamaan ja Jaska haastatteli Helmi Airistoa. < jotenkin se uppos.
Oon ollut Duudsoni fani Moontv ajoista lähtien ja yhä diggailen jollain tasolla. Tosiaan Posse on alkanut menemään yli hilseen ja Duudsonit tuli taloon - en mä sitäkään enää jaksa. yms.
Ovat tehneet kovaa duunia säätämällä ja sähläämällä. Vieneet Suomeakin ulkomaille ja uransa tenheet stunteista. Heillä on menestyvä ja työllistävä firma, ettei ollenkaan huonosti ns. dropouteilta. Arvostan.
N46
Vierailija kirjoitti:
Todella paasskkkaaa koko ohjelma. Suoraa huutoa ja mölinää. Haastattelut sitä että vieras saa kaivettua esiin uusimman levynsä, kirjansa tai muun tuotoksensa. Sille mainosta ja sitten taas huudetaan. Voisi lopettaa koko ohjelman. Ketään ei vaan kiinnosta tuollainen aivottomuus.
Ja Silti katsot yhä? :D
Mun mielestä posse on sellainen vaivaton, viihdyttävä perjantai illan ohjelma. Joskus hymyilyttää, harvemmin naurattaa. Aina ei jaksa katsella elokuvia.
Fiksuuinta ja kannattavintaa on tehdä sitä mikä riittää eikä yhtään sen yli.