Joidenkin naisten mielestä on kuulemma to-del-la noloa, jos miehellä on Tinder Gold - miksi?
Kommentit (27)
Mielestäni mistä tahansa kännykkäsovelluksesta maksaminen on noloa, merkki huonosta rahantajusta ja iso miinus.
Mä en edes tiedä, mikä on Tinder gold. (- Onkohan se taas yksi syy, miksi olen sinkku).
Minäkään en tiedä mikä on Tinder Gold, mutta kuulostaa hienolta rahastusyritykseltä epätoivoisille. Joten joo, pidän nolona että maksaa siitä että saa katsella tuntemattomien kuvia kännykältään.
Minulle aika on rahaa. Jos saan 14 euroa maksamalla nähdä suoraan ketkä kaikki ovat profiilistani tykänneet, niin minusta se on hintansa arvoista, otta minun ei tarvitse käyttää tuntikausia profiilien selaamiseen. Ja jos haluankin niitä profiileja selata, niin voin tykätä ihan niin monesta kuin haluan ilman rajoituksia, jotka kuuluvat siihen ilmaisversioon.
Ap
14 euroa!? :D Onhan se kertamaksu?
Tulee epätoivoinen vaikutelma. Ei kiitos.
Naistenhan ei tarvitsekaan maksaa mistään kun heille tarjotaan deittisovelluksissa kaikki ilmaiseksi. Miehethän on se epätoivoinen, epämenestyvä joukko joka toivoo menestyvänsä paremmin maksamalla lisäominaisuuksista ja ei naiset voi naisina ymmärtää sellaista, kun ei flaksaa niin alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Naistenhan ei tarvitsekaan maksaa mistään kun heille tarjotaan deittisovelluksissa kaikki ilmaiseksi. Miehethän on se epätoivoinen, epämenestyvä joukko joka toivoo menestyvänsä paremmin maksamalla lisäominaisuuksista ja ei naiset voi naisina ymmärtää sellaista, kun ei flaksaa niin alkuunkaan.
Jos Tinder tarjoaa eri palveluita tai hintoja sukupuolen perusteella niin kyseessä on laiton sukupuoleen perustuva syrjintä.
Epätoivoisuus on aina turn off. Ja treffisovelluksesta maksaminen kuulostaa epätoivoiselta.
Mies, joka ei oikeasti edes haluaisi ketään, mutta on minun kohdallani valmis tekemään poikkeuksen, on aina kiinnostavampi, kuin mies, jolla on haku päällä.
Näkeekö sen jos jollakin tinderöijällä on kela gold?
Vierailija kirjoitti:
Tulee epätoivoinen vaikutelma. Ei kiitos.
Miksi se on sinusta epätoivoista? Kerro jokin järkevä selitys.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoisuus on aina turn off. Ja treffisovelluksesta maksaminen kuulostaa epätoivoiselta.
Mies, joka ei oikeasti edes haluaisi ketään, mutta on minun kohdallani valmis tekemään poikkeuksen, on aina kiinnostavampi, kuin mies, jolla on haku päällä.
Miksi asiaa pitää kuulostella ja turvautua vaikutelmaan? Miksi ei vain voi miettiä mitä siinä menettää ja mitä siitä hyötyy? 14 euroa menettää, aikaa säästyy hurjasti. Ehkä naiset eivät itse oikein ymmärrä, kun he saavat mätsejä niin helposti. Miehelle asia ei ole ihan yhtä iisiä. Siksi onkin luksusta päästä valitsemaan jo valmiiksi tykänneistä naisista. Käytän ennemmin Tinder-aikani kiinnotuneisiin naisiin tutustumiseen kuin ei-kiinnostuneiden naisten naamakuvien pläräämiseen. Mitä epätoivoista siinä on?
Vierailija kirjoitti:
No juuri tätä minäkin vähän epäilen. Se siitä naisten empaattisuudesta. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Epätoivon multihuipentuma.
Löytyisikö tältä palstalta edes yksi fiksu nainen, joka osaisi selittää tuon epätoivon edes jollain tapaa loogisesti? Sellainen selityksen multihuipentuma, ju nou?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jos ikä tai etäisyys on piilotettu, niin maksullinen tili.
Itse pistän ruksia jos miehellä ei näy ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jos ikä tai etäisyys on piilotettu, niin maksullinen tili.
Eli Kela Goldin käyttäjät ovat ikähuijareita ja mahdollisesti myös varattujakin.
Tinderissä valtaosa miehistä on varattuja.
Ne piirtää joilla on liitua!!!!!!!