Tummien silmänalusten peittäminen
Osaako kukaan suositella mahdollisen luonnollisen lopputuloksen jättävää peiteainetta tummille silmänalusille? En muuten meikkaa ihoani, mutta silmänaluset olisi kiva saada peittoon, koska näytän niiden vuoksi aivan haudasta nousseelta. On kuitenkin mielestäni typerän näköistä, jos silmänalusilta erottuu selvä pakkelikerros, vaikka iho on muutenkin meikitön. Siksi toivoisin löytäväni mahdollisimman luonnollisen peitevoiteen. Kaiken kukkuraksi silmänalusihoni on melko kuiva ja juonteitakin löytyy jonkin verran, joten tuotteen pitäisi olla myös kuivalle iholle sopiva ja juonteisiin kasaantumaton.
Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa auttaa!
Kommentit (20)
Maybelline Instant Conceal Eraser Concealer
Käytän kahta väriä light ja ivory
Olen ollut tyytyväinen
Enpä ole mikään meikkiexpertti, mutta itse tupsuttelen sormella valokynää ja irtopuuteria päälle.
Ehdottomasti Max Factor Pan Stick! Löytyy ihan Cittarista. Itsellä sama ongelma eli luonnostaan todella tummat silmänaluset. Tämä todella peittää ja raikastaa ilmeen. Tosin en tiedä miten sopii jos juonteita on paljon, mutta kokeile ihmeessä.
Kicks peitevoide trio (Concealer Trio Cover & Correct Neutral) on minulle paras, käytän tätä välillä pelkästään ilman muuta meikkiä. Hyvä koostumus, ei liian kuiva mutta peittävä. Tärkeintä että sävy on juuri oikea itsellesi, niin luonnollinen ettei kukaan edes erota että olet silmänalusia jollain peitellyt. Yleensä tuollainen persikan sävy peittää hyvin sinertäviä silmänalusia, kellertävä peitevoide tuo jopa enemmän esiin.
Ensin hyvä rasva silmänalusiin apteekista kyllä neuvovat jos kysyy ja sitten valokynää vaalein väri.Noin minä ainakin minä ne peitän.Muista apteekista kysyä seabutteria ei kuivu liian äkkiä.
Maybellinen Fit me on mielestäni ollut kevyimmästä ja ohuimmasta päästä peiteaineista, joita olen kokeillut. Jos saa olla kalliimpi tuote niin silloin Helena Rubinstein Magic Concealer.
Cliniquen Even better eyes, kosteuttava ja kallis
Vierailija kirjoitti:
Ensin hyvä rasva silmänalusiin apteekista kyllä neuvovat jos kysyy ja sitten valokynää vaalein väri.Noin minä ainakin minä ne peitän.Muista apteekista kysyä seabutteria ei kuivu liian äkkiä.
Valokynä ei peitä vaan korostaa.
Vierailija kirjoitti:
Maybellinen Fit me on mielestäni ollut kevyimmästä ja ohuimmasta päästä peiteaineista, joita olen kokeillut. Jos saa olla kalliimpi tuote niin silloin Helena Rubinstein Magic Concealer.
Olen itse asiassa kokeillut tuota Maybellinen Fit me:tä, mutta se näytti silmänalusillani todella kuivalta ja kasaantui juonteisiin, joten lopputulos oli kaukana luonnollisesta.
Olisikohan tuo Rubinsteinin Magic Concealer parempi siinä suhteessa? Voisin ainakin kokeilla, hinta ei ole ongelma.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokynä ei peitä vaan korostaa.
Kyllä minä ainakin olen saanut silmänaluseni valokynällä peittoon.
Joe Blascon Orange Highlight (1 tai 2 ihonsävyn mukaan). Pieni nappi, hinnakas, mutta kestää piiiiiiiiiitkään. Siinä on hurjasti pigmenttiä ja mustat silmän aluset/ympärykset peittyvät sillä luonnollisesti.
Tummat silmänaluset voivat kieliä raudanpuutteesta. Sinuna mittaisin ferritiinin eli varastoraudan ja mikäli se on alhainen, syöt rautakuurin, jonka myötä silmänaluset eivät ole enää niin tummat.
Hynt beauty tai Lumenen peiteaine tuubissa
https://img.makeupalley.com/7/0/7/8/2931581.PNG
Tätä lumenen oon käyttänyt vuosia. Sitä ennen tuskailin ja kokeilin kaikkea! Tämä on jopa parempaa kuin joe blascon. Ihanan kevyttä ja peittävää, ei näytä pakkelilta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joe Blascon Orange Highlight (1 tai 2 ihonsävyn mukaan). Pieni nappi, hinnakas, mutta kestää piiiiiiiiiitkään. Siinä on hurjasti pigmenttiä ja mustat silmän aluset/ympärykset peittyvät sillä luonnollisesti.
Samaa tuotetta käytän ja todella ohut irtopuuteri päällä. Toimii!
Itsellänikin on todella, todella tummat silmänaluset ja minulla on juonteita, vaikka olen nuori (syntymästä asti ollu tällainen riesa). Tilasin Secret Key Tattoo Cover Cushion-meikkivoiteen Bearelista (suomalainen nettikauppa, mistä voi ostaa K-kosmetiikkaa). On todellakin toiminut, peittää todella hyvin mun tummat silmänaluset, samalla maikkivoiteella saa koko kasvot hoidettua priimakuntoon. Ja tuo on ollut myös hyvin riittoisaa, ei tarvitse heti tilata uutta. Suosittelen lämpimästi. :)
N23
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin on todella, todella tummat silmänaluset ja minulla on juonteita, vaikka olen nuori (syntymästä asti ollu tällainen riesa). Tilasin Secret Key Tattoo Cover Cushion-meikkivoiteen Bearelista (suomalainen nettikauppa, mistä voi ostaa K-kosmetiikkaa). On todellakin toiminut, peittää todella hyvin mun tummat silmänaluset, samalla maikkivoiteella saa koko kasvot hoidettua priimakuntoon. Ja tuo on ollut myös hyvin riittoisaa, ei tarvitse heti tilata uutta. Suosittelen lämpimästi. :)
N23
Oiskohan meikkivoiteella** :D
https://www.bearel.fi/kauppa/korealainen-kosmetiikka/meikit/secret-key-… Ja tuosta löytyy. :)
N23
Eikö kenelläkään ole suosituksia? :(
t. AP