Asoksen palautukset maksaa nykyään 10 euroa!
Varoituksen sana.. Vähentää ainakin mun ostohalua kun eivät ole enää ilmaisia.
Kommentit (11)
Vähentääpä turhia kymmenen rätin tilauksia, joista pidetään yksi ja muut asiakkaat sitten maksavat näiden sovittelijoidenkin kulut.
Ihan oikein niille jotka tilaa vaatteen vain kuvatakseen itsensä se päällä someen ja palauttaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vähentääpä turhia kymmenen rätin tilauksia, joista pidetään yksi ja muut asiakkaat sitten maksavat näiden sovittelijoidenkin kulut.
Turhat palautukset vähentyisi myös jos kaupat vaivautuisi kirjoittamaan tuotetiedot kunnolla ja sen lisäksi kohteeseen maininta jos vaate on normaalia pienempää/isompaan kokoa. Esim itse tilasin hiljattain nahkaleggingsit jotka osoittautuivatkin nahkahousuiksi. En ollut hakemassa nahkahousuja, joten todellakin menivät palautukseen. Ja tilaan netistä koska en enää jaksa pyöriä kaupoissa, aina on joko koot tai mieluisa väri loppu. En halua että myyjä yrittää puoliväkisin tyrkyttää vaaleanharmaata takkia kun olen hakemassa mustaa.
Vierailija kirjoitti:
No ethän sää mitään oo ostanut jos niitä palauttelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ethän sää mitään oo ostanut jos niitä palauttelet.
No oonhan mää ostanut kun en ole kaikkea aina palauttanut. Daa?
Niin kaupasta ei enää saa ostaa mitä haluaa eli pakko tilata.
Kutistan juuri kuivurissa kahta Vans hupparia.
Vaatteet on vaikein rästi.
Vuotavat lasipurkit palautin kun ei ne säilytykseen käynyt. Harvoin palautan.
Se on ihan hyvä että maksaa. Korkea aika että asiakkaat lopettaa sikailun.
Hieno homma, toivottavasti ilmaiset palautukset lopetetaan, koska muuthan ne maksavat tuotteiden hinnoissa. Lisäksi valtava ilmastohaitta kuskailla tavaraa edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein niille jotka tilaa vaatteen vain kuvatakseen itsensä se päällä someen ja palauttaa sitten.
Häh? Tekee siis mitä?!
Pitäisi olla että vaikka ensimmäiset 2 palautusta ovat ilmaisia ja sen jälkeen maksaa,ei porukka tilaisi enää liikaa huvikseen
Ja mulle tuli yllätyksenä, että Zizzin (isojen tyttöjen kauppa) palautus maksaa 15€! Vaihtoehtona ilmainen palautus liikkeeseen. Meiltä 25 kilsaa ihan väärään suuntaan, matkoihin kuluisi melkein 15 huonolla tsägällä. Eli sain 39 euron arvoisen tuotteen palautuksesta takaisin 24 euroa.
Lukee kuulemma osto/palautus ehdoissa.
En todellakaan osta enää Zizzin verkkokaupasta yhtään mitään!