Zalandolla häiriö?
Miksi en pääse valitsemaan tuotteen kokoa ja laittamaan ostoskoriin? Ollut jo useamman päivän tämä.
Kommentit (33)
Pakko oli käydä uteliaisuuttani testaamassa ja eipäs tosiaan toiminut mullakaan. Ehkä ihan hyväkin, löytyi nimittäin aika kiva veska mutta nyt se sitten jäi ostamatta ainakin tänään..
Miten ihmeessä jonkun firman sivut edes voi toimia toisilla ja sitten toisilla taas ei? Luulisi, että ne joko toimii ihan kaikilla tai ei toimi sitten kenelläkään. Miten mikään vika voi oireilla noin?
Outoa. Mulla nimittäin toimi tässä illalla ihan normaalisti ja laskuun sain tilata niin kuin aina ennenkin. Edellinenkin lasku on vielä maksamatta. Tilausvahvistus tuli vähän ennen puolta yhdeksää nyt illalla ihan heti tilauksen tehtyäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi mullakaan, ei toiminut oliko toissa vai sitä edellisenään päivänä. Ihmeellistä ongelmaa nykyisin koko ajan, aiemmin pystyi tilaamaan laskullakin mutta nykyisin vaan ennakkomaksulla tai sitten korteilla.
Pitäköön tunkkinsa.
Itse tilasin maanantaina ja sain jo tiistaina tuotteet käteeni ja laskulla.
Aivan varmasti.
Itse asiassa ei ollutkaan ihan totta - tilasin sunnuntai-iltana. Mutta käytännössä siis olisi ollut sama, vaikka olisin tilannut maanantaiaamuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi mullakaan, ei toiminut oliko toissa vai sitä edellisenään päivänä. Ihmeellistä ongelmaa nykyisin koko ajan, aiemmin pystyi tilaamaan laskullakin mutta nykyisin vaan ennakkomaksulla tai sitten korteilla.
Pitäköön tunkkinsa.
Itse tilasin maanantaina ja sain jo tiistaina tuotteet käteeni ja laskulla.
Otit vissiin maksullisen pikatoimituksen? Normaalisti kun menee aina vähintään se viikko ainakin pk-seudulle.
Ei ollut kyseessä pikatoimitus. Asun Helsingissä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska Zalando ei halua että ostat sieltä mitään. En muutenkaan tajua miks ihmiset jaksaa tuolta tilata. Kaupan tilat aina täynnä lukuisia Zalando-paketteja ja sitten samat ihmiset jaksaa aina palauttaa niitä..
Silloin varmaan olisi viisainta lopettaa koko firma, jos noin on.
Mä just tilasin pari tuntia sitten ja laskulla ilman ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä h*ttoa? Viime viikolla tein tilauksen ja siihen jo tuli automaattisesti tuo ihme ennakkomaksu ja nyt sitten eilen en saanut klikattua mitään ostoskoriinkaan. Tänään en ole edes kokeillut, mutta on kyllä tosi omituista toimintaa tällainen, että osa asiakkaista voi tilata kuten ennenkin ja joillekin sitten lykätään jotain ennakkolaskutusta ja nyt sitten ihan kuin estettäisiin jo tiettyjen asiakkaiden tilaaminen kokonaan. Tuon ennakkolaskun ymmärtäisi, jos olisin aiemmin jättänyt laskuja maksamatta mutta kun en ole eikä tällä hetkellä ole edes yhtään laskua avoimena.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en pääse valitsemaan tuotteen kokoa ja laittamaan ostoskoriin? Ollut jo useamman päivän tämä.
Zalando on blokannut sut, ne ei tahdo sua enää asiakkaaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä h*ttoa? Viime viikolla tein tilauksen ja siihen jo tuli automaattisesti tuo ihme ennakkomaksu ja nyt sitten eilen en saanut klikattua mitään ostoskoriinkaan. Tänään en ole edes kokeillut, mutta on kyllä tosi omituista toimintaa tällainen, että osa asiakkaista voi tilata kuten ennenkin ja joillekin sitten lykätään jotain ennakkolaskutusta ja nyt sitten ihan kuin estettäisiin jo tiettyjen asiakkaiden tilaaminen kokonaan. Tuon ennakkolaskun ymmärtäisi, jos olisin aiemmin jättänyt laskuja maksamatta mutta kun en ole eikä tällä hetkellä ole edes yhtään laskua avoimena.
Ja minä tilasin tänä iltana laskuun, vaikka yksi on avoimenakin. Ei nyt mitään logiikkaa Zalandolla.
Itse voin tilata vaan pikatoimituksella, en todellakaan ala maksaa toimituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse voin tilata vaan pikatoimituksella, en todellakaan ala maksaa toimituksessa.
Mikähän zalandolla nyt oikein mättää?
Aivan varmasti.