Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalandolla häiriö?

Vierailija
11.10.2018 |

Miksi en pääse valitsemaan tuotteen kokoa ja laittamaan ostoskoriin? Ollut jo useamman päivän tämä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äppi ainakin toimii.

Vierailija
2/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu. Kiva kun tänään vielä tuli viesti, että aiemmin loppunut tuote olisi taas saatavissa niin eipä sitä saanutkaan klikattua ostoskoriin eikä tilattua. Tietysti jos nyt kukaan muukaan ei onnistu tulaamisessa niin sitten on vielä tsäänssi saadakin se.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nuo sivut oli taas muutenkin ihan omituisen näköiset. Aika usein venkslaavat sivuston ulkonäköä ja sitten ne taas palaakin samanlaisiksi kuin aiemminkin.

Vierailija
4/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska Zalando ei halua että ostat sieltä mitään. En muutenkaan tajua miks ihmiset jaksaa tuolta tilata. Kaupan tilat aina täynnä lukuisia Zalando-paketteja ja sitten samat ihmiset jaksaa aina palauttaa niitä..

Vierailija
5/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi mullakaan, ei toiminut oliko toissa vai sitä edellisenään päivänä. Ihmeellistä ongelmaa nykyisin koko ajan, aiemmin pystyi tilaamaan laskullakin mutta nykyisin vaan ennakkomaksulla tai sitten korteilla.

Pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
6/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska Zalando ei halua että ostat sieltä mitään. En muutenkaan tajua miks ihmiset jaksaa tuolta tilata. Kaupan tilat aina täynnä lukuisia Zalando-paketteja ja sitten samat ihmiset jaksaa aina palauttaa niitä..

Meinaat siis että nettikauppa ei halua että asiakkaat pystyy tilaamaan niiltä? Just. Vaikuttaa suorastaan nerokkaalta liiketoiminnalta.

Vierailija
7/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi mullakaan, ei toiminut oliko toissa vai sitä edellisenään päivänä. Ihmeellistä ongelmaa nykyisin koko ajan, aiemmin pystyi tilaamaan laskullakin mutta nykyisin vaan ennakkomaksulla tai sitten korteilla.

Pitäköön tunkkinsa.

Kyllä mä ainakin pystyin tänään tilata ja ihan laskulla. :D

Vierailija
8/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäköön tunkkinsa.

Ihan sama "uudistus" tuli mullekin ja olisi tosiaan kiva tietää miksi. Asiakaspalvelussa eivät osanneet sanoa mitään järkevää, koska ei tosiaan ole edes yhtään laskua pystyssä eli ei pitäisi olla mitään syytä miksi laskulle ei voisi edelleen ostaa. Silti sivusto tarjoaa tuota ennakkomaksua eikä sitä saa mitenkään pois.

Vierailija
9/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla toimi eilen ja toissapivänä. Laskua vastaan tilasin kuten ennenkin ja vahvistukset tilauksen liikkeellelähtemisestä myös tulleet ihan normaalisti.

Vierailija
10/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäköön tunkkinsa.

Kyllä mä ainakin pystyin tänään tilata ja ihan laskulla. :D

Siis mikä ihmeen juttu tämä sitten on? 

Vierailija
11/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, noin ne nettikaupat toimii. Porukka tilaa netin kautta ja jostain ne paketit sitten pitää noutaakin. Joskus sitten koko menee metsään tai vaate ei istu päälle tai on muuten vaan ihan erilainen kuin kuvassa ja silloin se tietysti pitää palauttaa. Ei tuossa ole mitään omituista.

Vierailija
12/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla toimi eilen ja toissapivänä. Laskua vastaan tilasin kuten ennenkin ja vahvistukset tilauksen liikkeellelähtemisestä myös tulleet ihan normaalisti.

Niin tilasin minäkin ihan normaalisti, mutta nyt siinä tilausvahvistuksessa lukikin että olet valinnut  (en siis tosiaan ole) maksutavaksi ennakkolaskun ja eräpäivä oli viikon päässä. Tilatut tuotteet lähtee vasta kun maksu on kirjautunut zalandon tilille ja blaa blaa blaa. Peruin sitten koko tilauksen, tiedä mikä vedätys tuo oikein oli.

Vierailija
13/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en pääse valitsemaan tuotteen kokoa ja laittamaan ostoskoriin? Ollut jo useamman päivän tämä.

Samaa olen ihmetellyt.

Vierailija
14/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on kaapannut Zalandon nettisivut:

Vierailija
15/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chromella toimii normaalisti.

Vierailija
16/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäköön tunkkinsa.

Itse tilasin maanantaina ja sain jo tiistaina tuotteet käteeni ja laskulla.

Vierailija
17/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tilasin minäkin ihan normaalisti, mutta nyt siinä tilausvahvistuksessa lukikin että olet valinnut  (en siis tosiaan ole) maksutavaksi ennakkolaskun ja eräpäivä oli viikon päässä. Tilatut tuotteet lähtee vasta kun maksu on kirjautunut zalandon tilille ja blaa blaa blaa. Peruin sitten koko tilauksen, tiedä mikä vedätys tuo oikein oli.

Kirjoittaja 9 jatkaa: Kyllä mun tilausvahvistuksessa oli laitettu eräpäivä 30 päivän päähän.

Katsotaan nyt kun paketit ensi viikolla tulevat. Palailen jos poikkeaa nyt vahvistetusta.

Vierailija
18/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäköön tunkkinsa.

Itse tilasin maanantaina ja sain jo tiistaina tuotteet käteeni ja laskulla.

Otit vissiin maksullisen pikatoimituksen? Normaalisti kun menee aina vähintään se viikko ainakin pk-seudulle. 

Vierailija
19/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chromella toimii normaalisti.

Ei toimi eikä Appi, kokeilin jo molempia.

Ap

Vierailija
20/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jumittanut zalandon sivut ihan samalla tavalla jo monta päivää. Tympeää, kun just nyt pitäisi löytää muutama uusi vaate ja sitten zalando on nurin :-( Tuolla kun on ihan paras ja laajin valikoima.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan