Kimi Räikköinen Instagramissa
Käykö sullekin niin, että sun kaverit tykkää enemmän jonkun Kimi Räikkösen tai jonkun pikku julkkiksen kuvista, kuin sun kuvista?
Miksi ne tekee niin? Jos postaan samasta aiheesta kuvan, en saa tykkäyksiä näiltä kavereilta, mutta se julkkis saa ja sitten saa myös se kaveri jolla on parempi some status, mutta oikeassa elämässä ollaan oltun tän kanssa parempia kavereita.
He eivät edes henkilökohtaisesti tunne näistä julkkiksia ketä tykkäilevät.
Ei minua haittaa jos eivät tykkää minun julkaisuistani, mutta minua häiritsee se miltä tämä tykkäämislogikkaa näyttää.
Kommentit (3)
Kimi on ollut vasta vähän aikaa Instagramissa, mutta Kimillä on jo yli miljoona seuraajaa. Tällä vauhdilla Kimi on aivan kohta seuratuin suomalainen Instagramissa.
Totuus muuten on, että Kimi on oikeastaan ainut kansainvälisesti tunnettu suomalainen urheilija. Tai no Valtteri myös. Se on kuulkaa niin, että kaikki suomalaiset NHL-tähdet, jalkapalloilijat, koripalloilijat, lentopalloilijat, hiihtäjät, yleisurheilijat, uimarit jne. ovat lähinnä tunnettuja vain Suomessa, mutta suurimmaksi osaksi täysin "nevahööd" -kategoriaa ulkomailla. Asia on heidän osaltaan niin, että joko eivät menesty kansainvälisesti tai sitten heidän lajinsa on kansainvälisesti pieni. Mutta kun on huipulla kansainvälisesti arvostetussa, tunnetussa ja seuratussa urheilulajissa, on kansainvälinen näkyvyys taattua.
Siks koska ihmiset on laumasieluisia lampaita. Mitä ne saa tavallisen lampaan kuvan tykkäämisestä, kun voi tykätä julkkista.
Ne jotka ei koskaan tykkää sun jutuista, mutta muiden jutuista tykkää, on lurkkeja. niitä kiinnostaa sun juoruarvosi vain. et sinä. juoruavat susta selän takana ilkeästi.
Näin juuri.