Miksi langanlaihoilla miehillä on yleensä valtavat genitaalit?
Ainakin mutulla totean tämän, olen ollut n.kolmen todella laihan miehen kanssa sillai, ja jokasella oli iso jykevä suonikas "se", jopa liian isoja minusta. Keskittyykö heillä kaikki lihasmassa sitten sinne, koska tuntuvat käyttävän elintään voimalla ja muuttuvan suorastaan pedoiksi kun elin vie miestä.
Kommentit (9)
Jokainen 6kg lihaa/läskiä pienentää 1cm penistä kudoksen alle. Jos ylipainoa on 30kg, niin 5cm jää pois. Laihoilla tuo kaikki näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Optinen harha.
Ja kovin miellyttävä harha : ).
╭∩╮
Vierailija kirjoitti:
Optinen harha.
Tavallaan näin. Onhan bodareillakin pienet vehkeet verrattuna treenattuihin jalkoihin. Joka haluaa isolta näyttävän vehkeen niin älköön tehty jalkakyykkyä.
Ei ole pelkästään optinen harha, kyllä se penis on oikeasti ihan iso. Luulen, että isosta munasta saa niin ison egoboostin, ettei oikeastaan ole tarvis käydä enää kasvattamassa lihaksia kokeakseen olevansa riittävä.
Oman kokemuksen mukaan näissä laihoissa jättimunissa ei sitten paljon muita hyviä piirteitä olekaan.
Oot siis ollut niiq SILLAI??!? Olix pelottavaa? Ite en oo viel uskaltanu tehä alotetta mun tulevan poikkiksen kaaaa ku entä jos sil onkin liian iso 'se' !! hihih :3
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkästään optinen harha, kyllä se penis on oikeasti ihan iso. Luulen, että isosta munasta saa niin ison egoboostin, ettei oikeastaan ole tarvis käydä enää kasvattamassa lihaksia kokeakseen olevansa riittävä.
Oman kokemuksen mukaan näissä laihoissa jättimunissa ei sitten paljon muita hyviä piirteitä olekaan.
Juu ei minunkaan kokemuksen mukaan.
ap
Johtuu juurikin tuosta laihuudesta. Lihavampi mies voi helposti todeta asian näin. Paina ihraasi peniksen juuresta sisään ja kas, kulliahan alkaa tulla ihan reippaasti esille. Eli ei laihoilla keskimääräisesti sen isompi, se on vaan enemmän esillä.
Itse olin n. 30 kg ylipainoinen vuosikausia. Laihduttuani vaimonikin ihmetteli, kuinka kullini oli "kasvanut", eron huomasi helposti, koska laihtumiseni tapahtui suhteellisen lyhyessä ajassa, eikä meillä tuona aikana ollut seksiä oikeastaan yhtään. No nyt kulli taas kelpaa, enemmän kuin aina jaksaisi.
Samaa ihmetellyt.