Mua harmittaa kun naapurista ei kuulu mitään puhetta
Kommentit (11)
ota moukari, meet sen kans ovesta läpi ja juot sen kaljat
On naapurilla varmaan joku salaisuus
Kun vallitsee häl ain vain hiljaisuus
Hui kauhia. Mitä jos opettelisit sinäkin hiljaisuuden salat.
Suosittelen muuttoa Vantaan kaupungin asuntoihin! Mekkala on välillä niin p**keleellinen, ettei varmasti "harmita" Oikea vuorotyöläisin unelma.
Minä rakastan rauhaa ja kärsin kovasti tämän talon huonosta äänieristyksestä, mutta muutaman kerran, kun olen ollut pitempään sairaana (esim. nyt kuukauden), olen huomannut, että kaipaan ääniä naapurista: tulee jotenkin rennompi ja normaalimpi olo, kun kolisee ja kailotetaan. Jotenkin turvallisempaa. Outoa, myönnän. (En ole Ap.)
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan rauhaa ja kärsin kovasti tämän talon huonosta äänieristyksestä, mutta muutaman kerran, kun olen ollut pitempään sairaana (esim. nyt kuukauden), olen huomannut, että kaipaan ääniä naapurista: tulee jotenkin rennompi ja normaalimpi olo, kun kolisee ja kailotetaan. Jotenkin turvallisempaa. Outoa, myönnän. (En ole Ap.)
Minäkin rakastan rauhaa ja hiljaisuutta. Kärsin myös huonosta äänieristyksestä jos sellainen jossain on. Mutta mulla ei ole tuommoista kokemusta, että kun olen kipeä niin kaipaisin ääntä. Kaipaan "normaalia" hiljaisuutta koko ajan.
Ovat lähteneet Lahteen mylvimään.
Käy tarkastamassa tilanne postiluukusta ja tule takaisin raportoimaan tilanteesta.
Mene tarkistamaan ettei ole kuollut