Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin odottaa tulevaisuudelta? Valmistun filosofian (matematiikan) maisteriksi näillä näkymin joulukuussa

Vierailija
10.10.2018 |

Matematiikan kurssien arvosanat ovat pääosin 1-2, eli yleensä hädintuskin läpi. Sivuaineita ovat tietojenkäsittelytiede ja taloustiede ja molemmissa olen aina valinnut mahdollisimman helppoja kursseja. Usein sivuaineopiskelijat käy ne määrätyt kurssit mutta minulle räätälöitiin jälkeenpäin omat opintokokonaisuudet. Loput ovat silppukursseja sieltä ja täältä mitä olen onnistunut saamaan läpi.
Yhtään alan työkokemusta ei ole. Opettajaksi en halua eikä minulla ole siihen sopivaa aineyhdistelmää saatikka pätevyyttä. Väikkäri ei käy.
Kaiken lisäksi minulla on ADHD eikä lääkkeet aina tepsi siihen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä paljoa mitään. Joitain hanttihommia ja työllistämistöitä ellet vaihda alaa.

Vierailija
2/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tekee lapsille opetussovelluksia, joilla voi harjoitella matikkaa. Vaikka jokin Kimmo Kertolaskun seikkailukimara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodariksi?

Vierailija
4/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koodariksi?

Liian vähän koodauskursseja.

Vierailija
5/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koodariksi?

Liian vähän koodauskursseja.

Tenti lisää.

Vierailija
6/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ängetä johonkin työhön ennen valmistumistasi, pääset työhön opiskelijana. Valmiina maisterina taas katsotaan, että olet kranttu ja että etsit kuitenkin muita töitä. Töissä ollessa voit taas miettiä, mitä haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi