Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun suihkun jälkeen ja aamuisin selvitän takkuja kahdesta päästä, toivon että minulla olisi poikia tai poikatyttöjä !

Vierailija
10.10.2018 |

Kumpikaan tyttö ei tykkää nukkua hiukset letillä, joten aamulla sitten ollaan röllimetsästä päivää. Molemmilla hiukset puoleen selkään eivätkä innostu, kun olen yrittänyt ehdotella lyhentämistä polkkamittaan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan hoitoainetta. Pelkkä suihke ei riitä jos pitkä tukka. 

Vierailija
22/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on murheet jos hiusten kampaaminen noin rasittaa. Meillä lapsi haluaa pitää pitkää tukkaa ja toki autan sen hoitamisessa, se kuuluu yleiseen huolenpitoon kuten puhtaat vaatteet, hammaspesujen vahtiminen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on ainakin järkyttävät unitakut, ellen pidä hiuksia öisin kiinni ! Siinä kun pyörii ja takaraivo  hankautuu tyynyyn... Jos joku pitkähiuksinen, hiukset auki nukkuva väittää ettei aamulla löydy takkuja niin valehtelee.

Höpsis, en koskaan nuku hiukset kiinni ja joskus harjaaminen jää parilta päivältä väliin ja muistan vasta ennen pesua vetästä harjalla pari kertaa hiusten läpi, ei niissä silti mitään takkuja ole.

Vierailija
24/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole omia lapsia mutta työpaikalla päiväkodissa riittää pitkätukkaisia tyttöjä. Tangle teezer -niminen hiusharja on kokemukseni mukaan oikeasti tosi hyvä ja myös lasten selvityssuihkeet auttavat. Jos lapsella on mukana selvityssuihketta suihkautan sitä yleensä joko harjaan tai omaan käteeni ensin ja vasta sitä kautta hiuksiin.

Mutta Tangle teezeriä suosittelen ehdottomasti. Maksaa huomattavasti enemmän kuin tavallinen parin euron harja mutta on taatusti hintansa arvoinen. Mä tutustuin just duunissa ensin näihin harjoihin ja ostin sitten itsellenikin enkä suostuisi pois vaihtamaan. Ja töissä huomaa selvästi kuinka takkujen selvittäminen sillä ei satu lasta kuten tavallisella harjalla usein sattuu.

Vierailija
25/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoaine, takkusuihke, kunnollinen harja ja latvojen tasoittaminen auttavat.

Odota vaan kun neidit saavat täitartunnan!

T. Kolmen pitkähiuksisen tytön äiti

Vierailija
26/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsuudesta ihana muisto kun iltapalan jälkeen istuin pienonjakkaralle ja äiti harjas ja letitti mun hiukset ja samalla katottiin joku puolentunnin ohjelma ja juteltiin. Muistan että sunnuntaisin se oli Pulmuset. Se oli meidän yhteinenhetki jokapäivä. Sitten Neiti Etsivän kanssa vällyihin. Voi niitä aikoja👱💔

Vierailija
27/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on ainakin järkyttävät unitakut, ellen pidä hiuksia öisin kiinni ! Siinä kun pyörii ja takaraivo  hankautuu tyynyyn... Jos joku pitkähiuksinen, hiukset auki nukkuva väittää ettei aamulla löydy takkuja niin valehtelee.

Höpsis, en koskaan nuku hiukset kiinni ja joskus harjaaminen jää parilta päivältä väliin ja muistan vasta ennen pesua vetästä harjalla pari kertaa hiusten läpi, ei niissä silti mitään takkuja ole.

Et taida käydä töissä?

Vierailija
28/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida käydä töissä?

Mun kaveri harrastaa myöskin tätä, hiukset vain kietaistaan löyhälle nutturalle, harjataan joskus ja jouluna. Eikä käytä hoitoainetta. Eikä ne näytä takkuisilta tai epäsiisteiltä niin kuin minun hiukseni näyttäisivät. Erikoislääkärinä toimii suuressa sairaalassa, jos se nyt hiustenhoitoon jotenkin vaikuttaa.

Vierailija
29/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin hyvin vaihtaa meidän pojat ap:n tyttöihin. Taatusti helpompaa ja nopsempaa harjata kaksi päätä kuin kolme. Kas kun näillä kaikilla on paksut ja pitkät luonnonkiharat. Harjaavat tarvittaessa kyllä toistensakin hiuksia.

Vierailija
30/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitkät hiukset, jotka pesen ja föönaan joka kolmas päivä. Ei ole takun takkua, ne on niin pudistamalla samassa asennossa ettei edes kammata tarvitse. Otsatukka täytyy joskus kammata sivummalle, jos se on päässyt turhan pitkäksi. En käytä lakkaa, vaan föönatessa hoitovoidetta.

Vierailija
31/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin pieni, äiti joko leikkasi itse polkkatukan tai sitten parturissa vedettiin. Halusin tai en.

Sillä siitä selviää.

Jos lapsi ei kykene käsittelemään pettymystään hiusten suhteen, niin miten kykenee selviämään suuremmista pettymyksistä?

Kun se isän ostama auto ei ollutkaan oikean värinen.. maailmanloppu.

N33

Vierailija
32/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen riesa on toisen unelma. Tyttäreni kuolivat raskauden luppuvaiheessa. Antaisin mitä vaan, että olisin saanut pitää heidät ja päässyt kampaamaan heidän paksuja, tummia hiuksiaan. Näen siitä untakin välillä.

Vierailija
33/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida käydä töissä?

En, kun olen äitiyslomalla. Töissä ollessani oli kyllä ihan sama meininki, tukka nutturalle ja hommiin (hoitajalla on hyvä olla hiukset kiinni).

Vierailija
34/39 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, miksi meidän naisten pitää tehdä elämästämme niin vaikeaa jo lapsesta alkaen. Pojat saavat olla sellaisia kuin luoja heidät loi, mutta tyttöjen täytyy alkaa ulkonäön kanssa puliveivaaminen jo päiväkodissa. Olen iloinen insinööripojastani, joka luo uraa ulkomaita myöten. Hänen tukkansa on aina ollut lyhyt, siististi leikattu tai siili, vaatteet puhtaita, mutta koreilemattomia. Meikkeihin tai lakkoihin ym. ei ole tarvinnut tuhlata. Niinpä hänelle jäi aikaa opiskella, urheilla, pelata, ajaa pyörällä, peltata tennistä, sählyä ym. itsensä kehottämiseen. Se näky hänen olemuksestaan, joka on rauhallinen ja tasapainoinen. Miksi äidit alatte jo lapsesta lähtien korostaa sukupuolirooleja ulkonäön suhteen. Itse olette soppanne keittäneet.

Vierailija
35/39 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran tuolle otsikolle. Vittu miten pervo av on

Vierailija
36/39 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä  tuo viidesluokkalainen neiti saa kulkea pää takussa kun ei kerran harjata halua eikä suostu polkkaan. 

Ei tarvitse ihmetellä mistä ne täit tarttuu!

Vierailija
37/39 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoaine, takkusuihke, kunnollinen harja ja latvojen tasoittaminen auttavat.

Odota vaan kun neidit saavat täitartunnan!

T. Kolmen pitkähiuksisen tytön äiti

Ja vielä painottaisin tuota latvojen tasausta. Ne on ne kuivat latvat jotka takuttaa koko tukan!

Vierailija
38/39 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen, miksi meidän naisten pitää tehdä elämästämme niin vaikeaa jo lapsesta alkaen. Pojat saavat olla sellaisia kuin luoja heidät loi, mutta tyttöjen täytyy alkaa ulkonäön kanssa puliveivaaminen jo päiväkodissa. Olen iloinen insinööripojastani, joka luo uraa ulkomaita myöten. Hänen tukkansa on aina ollut lyhyt, siististi leikattu tai siili, vaatteet puhtaita, mutta koreilemattomia. Meikkeihin tai lakkoihin ym. ei ole tarvinnut tuhlata. Niinpä hänelle jäi aikaa opiskella, urheilla, pelata, ajaa pyörällä, peltata tennistä, sählyä ym. itsensä kehottämiseen. Se näky hänen olemuksestaan, joka on rauhallinen ja tasapainoinen. Miksi äidit alatte jo lapsesta lähtien korostaa sukupuolirooleja ulkonäön suhteen. Itse olette soppanne keittäneet.

Just joo "Pojat saavat olla sellaisia kuin luoja heidät loi" mutta enpä ole koskaan nähnyt poikaa jolla on ollut ihan itsestään ja luonnostaan, ilman parturointia "lyhyt, siisti tukka".

Kaljut toki vielä erikseen, mutta harvalla pojalla on kaljuakaan ilman jotain syytä tai sairautta.

Vierailija
39/39 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, syitä on varmasti monia. Sinulla se oli helppous, joku toinen voi arvostaa estetiikkaa toinen taas lapsen omaa tahtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme