Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä takia ihmiset luulee parturin kampaajan työ helppoa??

Vierailija
10.10.2018 |

Ei tosiaan oo helppoa. Suurin osa ei ikinä opi. On tosi paljon eri juttuja ja vaiheita ja pitää tajuta kulmia ja osata silmällä kattoo tasasta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ei ole sulle helppoa, kun jo kommunikointi ymmärrettävällä suomen kielellä on sinulle aivan ylivoimaista. Sinulle varmaankin myös kengännauhojen solmiminen ja purukumin pureskelu kävellessä ovat ylitsepääsemättömiä haasteita.

Vierailija
2/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on monesti tuntunut, että kampaajien on vaikeaa katsoa silmillä tasasta.

Paitsi että oikeasti kyllä arvostan kampaajia. Ja varsinkin niitä, jotka osaavat hommansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, että jokaiselle löytyisi työ, jossa pääsee käyttämään monipuolisesti luontaisia kykyjään.

Yhdelle se tarkoittaa kykyä nähdä, että tukka on leikattu tasaisesti, toiselle se tarkoittaa kykyä ymmärtää monimutkaisia kemiallisia kaavoja.

Meitä on niin moneen junaan.

Vierailija
4/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä luule. Tässä tosin puhuttiinkin yleisesti. Sellaista ammattia loppujen lopuksi olekkaan joka olisi "helppo."

Vierailija
5/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taatusti ole helppoa. En itse osaa leikata hiuksia yhtään, enkä tehdä mitään muutakaan käsilläni. Eikä ole varmasti kevyttä seisoa ja seurustella asiakkaiden kanssa koko päivää.

Vierailija
6/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole helppoa olla parturin kampaaja. Parturi on varmasti hyvin kriittinen asiakas.

Vierailija
7/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule työtä helpoksi. Arvostan kovasti sitä että vakioparturini saa tukkani oikeasti hyvännäköiseksi kerta toisensa jälkeen ja tyyli on itse asiassa hänen suosittelemansa.

Vierailija
8/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitää rakettitiedettäkään oo käyttää saksia ja konetta..

Vierailija
9/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt mielessäkään että noin olisi. Ainakin jos lopputuloksen pitää miellyttää asiakastakin. Oon joutunut vetämään kaljuksi kun parturi mokasi. Enkä viitsinyt valittaa kun tuntui että se olisi ollut kohtuutonta. Siinä on aika paljon osattavaa.

Vierailija
10/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on joutunut huonon kampaajan saksien alle.

Eli en tiedä, mihin perustat väitteesi.

Jos työ olisi helppoa, kaikki kampaajat olisivat kai hyviä.

Monella kampaajalla on yksi ja sama leikkaustekniikka kaikille. Joten jos haluaa erilaista, on vaihdettava kampaajaa.

Vierailija
11/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppoo ajaa koneella klaniks. Älä viitti!

Vierailija
12/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että ei ole sulle helppoa, kun jo kommunikointi ymmärrettävällä suomen kielellä on sinulle aivan ylivoimaista. Sinulle varmaankin myös kengännauhojen solmiminen ja purukumin pureskelu kävellessä ovat ylitsepääsemättömiä haasteita.

On kuule aika paljon vaikeempaa. Mut sun pointti oli et mä oon tyhmä ja sä älykäs. Ihan pelkällä koneellakin voi helposti mokata tosi pahasti. Laita siihen sitten sakset lisäks ja muut. Pitäis tajuta leikattavan kasvot. Värjätessä pitää osata laskea että ihmisten päät ei mee pilalle ja pitäis tajuta geometriaa. Opettajat saa raivareita. Jokanen kuvittelee että ei ois ikinä voinu kuvitella että näin vaikeeta. Jotkut tosi harvat oppii ihan tosta vaan mut ehkä 1 jostain 10 ja jokasella on joku mitä ne ei osaa. Helppo sanoa et ei vaadi paljon mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi