Onko Kiira Korpi mielestänne kaunis?
Kommentit (28)
Ei ole. Jotenkin todella tylsä persoona.
On se ihan kaunis, ei herätä tunteita mussa. :D
Ainoostaan sen puhetapa se monotoninen ääni on must rasittava :D
Olen aina ihmetellyt miksi Kiiraa pidetään niin jumalaisen kauniina. Minusta hän on ihan perusnätti tai söötti, mutta ei millään tavalla ihmeellinen. Joissakin kuvissa jopa aika epäviehättävä. Kroppa on toki upea. Mutta makuasioitahan nämä.
On, erittäin. Muuten ei ole mielipidettä, kun en tunne häntä tai ole seurannut hänen tekemisiään.
Kiira on vähän outo. Ei paha, mutta outo.
On se peruskaunis mutta ei mun tyyppinen.
Kaunis on, tosin ylähuuli liian kapea mutta muuten ok.
Onhan toi helvetin kaunis
T. myöhäisjonne
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on, tosin ylähuuli liian kapea mutta muuten ok.
Kireä ohut ylähuuli pilaa koko naaman. Kauneus keskinkertaista.
Ei ole, ihan tavallisen näköinen. En ymmärrä hänen hypetystä.
Ihan nätti, mutta ei niin kaunis mitä yleisesti hehkutetaan. Tavallisen kaunis. Joskus kuulee hehkutettavan niin kuin olisi joku Miss Universum.
Ikäistään nuoremman näköinen. Näkee että ei oo tupakka ja alko maittanut.
Onhan Kiira uskomattoman näköinen. Läskejä av-mammoja tietysti harmittaa kun itse ovat niin hirveitä.
Ei ole. Kireen oloinen naamataulu, eikä lainkaan ylähuulta. Laura Lepistö paljon kauniimpi ja tietenkin monin verroin menestyneempi.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kireen oloinen naamataulu, eikä lainkaan ylähuulta. Laura Lepistö paljon kauniimpi ja tietenkin monin verroin menestyneempi.
M38
No ei kyllä. Kiira vie mennen tullen.
Kiiralla puuttuu ylähuuli kokonaan, ja kun avaa suunsa ja yrittää hymyillä, näyttää pääkallolta. Ääni on kamalaa käreää papatusta. Vaikuttaa haastattelujen ja kirjansa (lainaukset joka lööpissä) perusteella erittäin yksinkertaiselta, jopa tyhmältä. Jätti opinnotkin kesken ja nyt "lukee psykologiaa" - uskon kun näen tutkinnon. Ja eniten ärsyttää ylimielinen asenne: olen maailman kaunein ja olen aina kärsinyt kauneudestani kun muut kadehtii. Ja vielä: haukkui isänsä juopoksi ilman että isä edes tiesi tällaista tulevan siihen kirjaan. Urheilusaavutukset oikeasti aika keskinkertaisia.
En siis arvosta kyseistä henkilöä. Toivottavasti jättää lööpit rauhaan ja pysyy Jenkeissä.
Nätti, ei kaunis. Persoona ei miellyttävä.
Mikä pakkomielle sulla on Kiirasta? Monesko aloitus tää on sulla tästä aiheesta? Mene tarkistuttamaan pääsi/lääkityksesi. Joku sulla viiraa.