Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tempur-tyyny verrattuna ikea/jysk vastaava paljon halvempi

Vierailija
10.10.2018 |

Kokemuksia tempur-tyynystä verrattuna ikean/Jyskin vastaavaan. Onko kalliimmasta tempurista hyötyä? Muutenkin kokemukset tempurista kiinnostaisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ensin pari halpaa versiota (toinen ainakin Jyskin) ja sitten ostin kalliin Tempurin ja huomasin kyllä eron. Tempur on vaan yksinkertaisesti parempi, pitää muotonsa paremmin, muita en enää käyttäisi. Mulla on myös Tempurin 7cm patja ja siitäkin tykkään paljon. Mutta pakko on muistuttaa, että jotkut eivät tykkää yhtään tuollaisista tyynyistä tai joillekin se halpiskin on riittävä. Mutta joka tapauksessa suosittelen Tempuria!

Vierailija
2/4 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri yhden tempurin. Tuttu oli viemässä sitä pesulaan. Aivan hirvittävän ällöttävän näköinen, eikä sitä voinut edes pestä. "materiaali on antibakteerista" ei paljon lohduta kun on haisevia rinkuloita täynnä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistähän se on mikä tyyny kenelle sopii, mutta itse olen nukkunut kolmella eri viskoelastisella tyynyllä viimeisen kymmenen vuoden aikana ja Tempuri nyt viimeisenä on pitänyt muotonsa ja muotoutuu parhaiten. Toiset on joko pehmenneet tai kovettuneet mikä on vähän outoa että periaatteessa samanlainen matsku käyttäytyy noin eri tavalla.

Vierailija
4/4 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Tempur, miehelläni Jyskin halpakopio, kumpikin pitää omastaan enemmän. Ero on lähinnä se, että Tempur on kovempi ja kopiotyynyt pehmeämpiä. Omasta ruumiinlämmöstä, huoneen lämpötilasta ja omista mieltymyksistä sitten riippuu, kumpi tuntuu paremmalta. Jos makuuhuone on viileä, Tempur voi tuntua liian kovalta. Minulla taas Jyskin tyyny menee pään alla liian pehmeäksi ja litteäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi