Miksi varastoraudan puutteesta ei saa keskustella täällä?
Kommentit (32)
Koska sitä ferritiiniä pusketaan jatkuvasti täällä.
EI, jokaisen väsähtäneen av-sohvaperunan selitys EI ole ferritiini. Jollekin ehkä, mutta kaikkien makkaraperseiden vetämättömyys ei johdu alhaisesta varastoraudasta yhtään sen enempää kuin kilpirauhasestakaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska sitä ferritiiniä pusketaan jatkuvasti täällä.
EI, jokaisen väsähtäneen av-sohvaperunan selitys EI ole ferritiini. Jollekin ehkä, mutta kaikkien makkaraperseiden vetämättömyys ei johdu alhaisesta varastoraudasta yhtään sen enempää kuin kilpirauhasestakaan.
Asia selvä. Koska asia on näin, poistatatte keskustelut. Kiitos.
t. raudanpuutteesta kärsivä (todettu verikokeilla) ja vertaistukea hakeva
En jaksa enää yhtään keskustelua varastoraudasta. Yksi kirjoittaa että oli viitearvon alapuolella ja loput "oooooh ehkä minunkin laiskottelu johtuu siitä uuuuuh sain selityksen jee enkä edes mene labraan vaan totean tämän itse kun väsyttäää".
Kaverillani todettiin matala ferritiini. Ei tehnyt asiasta numeroa, aktiivinen, ei valitellut mistään, elämä sujui normaalisti, reipas, liikunnallinen ja oikeastaan sattumalöydös kun meni muista syistä lääkäriin. Totesi vaan että jassoo popsitaan sitten pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää yhtään keskustelua varastoraudasta. Yksi kirjoittaa että oli viitearvon alapuolella ja loput "oooooh ehkä minunkin laiskottelu johtuu siitä uuuuuh sain selityksen jee enkä edes mene labraan vaan totean tämän itse kun väsyttäää".
Kaverillani todettiin matala ferritiini. Ei tehnyt asiasta numeroa, aktiivinen, ei valitellut mistään, elämä sujui normaalisti, reipas, liikunnallinen ja oikeastaan sattumalöydös kun meni muista syistä lääkäriin. Totesi vaan että jassoo popsitaan sitten pillereitä.
Jos et jaksa yhtäkään keskustelua aiheesta, miksi avaat ketjut vai avaatko edes? Häiritseekö sua ylipäänsä jo se ferritiini otsikko muiden otsikkojen seassa ja siksi poistatat toisten keskustelun (vaikket itse sitä edes lue)?
Eihän täällä paljon muusta keskustellakaan
Aika erikoista ottaen huomioon, millaisia aiheita päivästä toiseen täällä saa spämmätä kymmenien ja taas kymmenien ketjujen voimin. Todella erikoista, että parit ferritiiniketjut ärsyttävät näin paljon. Suhteellisuudentajua, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et jaksa yhtäkään keskustelua aiheesta, miksi avaat ketjut vai avaatko edes? Häiritseekö sua ylipäänsä jo se ferritiini otsikko muiden otsikkojen seassa ja siksi poistatat toisten keskustelun (vaikket itse sitä edes lue)?
En poista yhtäkään keskustelua. Tarvitseeko samasta aiheesta silti pauhata monta keskustelua päivässä?
Kuinka monta keskustelua varastoraudasta täytyy tuossa etusivulla olla, jotta nämä rautahörhöt ovat tyytyväisiä?
Koska tämä foorumi on paska#njauhantaa varten.
Onko kunnollista keskustelupalstaa?
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä foorumi on paska#njauhantaa varten.
Onko kunnollista keskustelupalstaa?
Eiei kyllä täällä pääasiassa on raudanjauhantaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta keskustelua varastoraudasta täytyy tuossa etusivulla olla, jotta nämä rautahörhöt ovat tyytyväisiä?
No etusivullahsn on niin monta keskustelua aiheesta kunnes siihen ei enää kukaan kirjoita. Otsikko tippuu nopeaan, jos siihen ei kommentoi kukaan.
Hieman ärsyttää että yksi laittaa saman tekstin tuosta foibos blogista, mutta muuten on mielenkiintoista lukea miten toisten oireita ei ole tutkittu tai huomioitu terveydenhoidossa.
Siksi, koska täällä on joku jankkaaja liikkeellä. Itsekin kärsin anemiasta ja ferritiini oli nollissa, mutta joillakin tuo jankkaaminen on saanut jo pakkomielteen omaisia piirteitä. Siitä tulee 5 aloitusta päivässä. Olen ihan varma, että kyseessä on joku mainostaja. Kohta tulee varmasti luontaistuotekauppoihin joku superrautavalmiste matalan ferritiinin hoitoon.
Epäilisin että siellä on jaettu sellaisia neuvoja, joilla voi saada pahaa aikaiseksi. Esim. rautalisää ei saa aloittaa ilman että asiasta on ensin juteltu lääkärin kanssa.
Missä kiven alla olet elänyt? Täällähän ei paljon muusta olla keskusteltu viime kuukausien aikana, koko ajan siitä on joku jankuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska täällä on joku jankkaaja liikkeellä. Itsekin kärsin anemiasta ja ferritiini oli nollissa, mutta joillakin tuo jankkaaminen on saanut jo pakkomielteen omaisia piirteitä. Siitä tulee 5 aloitusta päivässä. Olen ihan varma, että kyseessä on joku mainostaja. Kohta tulee varmasti luontaistuotekauppoihin joku superrautavalmiste matalan ferritiinin hoitoon.
Vai että ihan "jankkaaja liikkeellä"? Eihän tällä palstalla juuri muita olekaan! Onko sitten parempi jankata näitä perinteisiä miesviha, naisviha, maahanm., ym. + Äitihullu jne. jne. En tosiaan itse ymmärrä, miten tällä palstalla voi edes käydä, jos nimenomaan JANKKAAMINEN häiritsee.
Vai onko kenties niin, että sinua nyt häiritsee, kun ihmiset eivät jaksakaan lukea sinun jankkauksiasi aiheesta X, kun ovat ferritiinihuumassa?
Vierailija kirjoitti:
Epäilisin että siellä on jaettu sellaisia neuvoja, joilla voi saada pahaa aikaiseksi. Esim. rautalisää ei saa aloittaa ilman että asiasta on ensin juteltu lääkärin kanssa.
Ja koko ketju poistatetaan siksi?
Vierailija kirjoitti:
Asutaanko me Pohjois-Koreassa?
Koska sen mittaamistakin on yritetty rajata muoti-ilmiönä. Multakin se oli poistettu kyselemättä, kun menin verikokeeseen. Se oli alun alkaen siihen sovittuna. Verikokeessa otettiin ylimääräinen putki ja soitin terkkaan ja se lisättiin sinne uudestaan.
Ihan selkeästi ihmisten terveydellä tehdään sairasta pilaa.
Saa nähdä onko se siellä kuitenkaan.
Kelajutut ja muut suomi on nykyään pohjolan korea.
Ei ole yksityisyyttä jatkuva sosiaalinen kontrolli.
Alkaa ihmiset pimahtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mites pääsee sinne lääkäriin? Itse juuri yritin päästä, eikä puhelinta lähemmäs päässyt kun jo siellä puhelimessa tehtiin terveydenhoitajan diagnoosi että ihan normaali. No, rauta oli alarajalla eli normaali mutta suunta siitä on vain alaspäin koska se oli tippunut jo viimevuodesta. Eli sinun ohjeitesi mukaan minun pitäisi vain odottaa kunnes olen niin aneeminen että en jaksa nousta sängystä, niin sitten pääsee lääkäriin. Syynä minulla raudan tippumiseen on varmaankin runsaat kuukautiset, sillä vuosi sitten imetin ja kuukautiset alkoivat myöhemmin siitä eli se on ainoa mikä on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites pääsee sinne lääkäriin? Itse juuri yritin päästä, eikä puhelinta lähemmäs päässyt kun jo siellä puhelimessa tehtiin terveydenhoitajan diagnoosi että ihan normaali. No, rauta oli alarajalla eli normaali mutta suunta siitä on vain alaspäin koska se oli tippunut jo viimevuodesta. Eli sinun ohjeitesi mukaan minun pitäisi vain odottaa kunnes olen niin aneeminen että en jaksa nousta sängystä, niin sitten pääsee lääkäriin. Syynä minulla raudan tippumiseen on varmaankin runsaat kuukautiset, sillä vuosi sitten imetin ja kuukautiset alkoivat myöhemmin siitä eli se on ainoa mikä on muuttunut.
Mikä sun ferritiiniarvo sit oli?
Siksi että siitä on tehty useampiakin avauksia tänään. Jankkaajat halutaan pois palstalta.