Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet ajatellut hemmotella miehen raskaan työpäivän jälkeen

Vierailija
10.10.2018 |

Hyvä ruoka ja muutama olut olisi aika hyvä varmasti.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mieheni saa useimpina arki-iltoinakin hyvää kotiruokaa. Satun tykkäämään kokkaamisesta. Eilen ei saanut, koska kotiuduimme vasta klo 21.30 ja iltatilaisuudessa oli tarjolla iltapalaa, eikä saanut maanantaina, koska kotiuduimme klo 21.00 ja oli jo etukäteen sovittu, että hänkin syö päivällä kunnon lounaan. Mutta tänään olen kotona jo noin klo 18 ja aion kyllä laittaa ruokaa. Mies päättää sitten itse juoko sen kanssa olutta, viiniä vai vissyä.

t. Feministi

Vierailija
2/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks saa kääntää kasvimaan lapiolla ja loppuillan voi kantaa halkoja liiteriin. Eiköhän nämä aluksi riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä työpäivän jälkeen kotityöt ja huolehtia lapsista. Ei ole minulla aikaa eikä voimia miehen hemmotteluun.

Vierailija
4/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää tehdä työpäivän jälkeen kotityöt ja huolehtia lapsista. Ei ole minulla aikaa eikä voimia miehen hemmotteluun.

Siis mieshän voi tehdä kotityöt ja hoitaa lapset. Sun kuuluu saada rentoutua ja levätä.

Vierailija
5/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki-iltaisin ei ehdi, olen usein jo nukkumassa kun mies tulee töistä kotiin. Viikonloppuisin sitten hemmotellaan toinen toistamme hyvällä ruoalla ja juomalla, ja yhteisellä ajalla :)

Vierailija
6/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa hieroa minun kipeää selkää

Vierailija
7/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sen firman paperitöitä, siivoan ja kokkaan oman työpäivän jälkeen (kuudelta olen kotona). Ei juuri nyt riitä aikaa tai jaksamista hemmottelulle. Ehkä viikonloppuna sitten.

Vierailija
8/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa hemmotella miestä raskaan työpäiväni jälkeen. Sellaisen jälkeen olen väsynyt ja mies hemmottelee minua. Ruoka odottamassa ja lapsien kanssa pihalla leikkimässä, voin mennä kylpyyn ja ottaa yhden oluen sekä lukea kirjaa.

Vierailija
9/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut hemmotella, raskas työpäivä oli jo tarpeeksi raskas. Mies on ollut kotona lapsen kanssa koko päivän, onkohan sillä koti siivottu ja ruoka valmiina kun tulen kotiin?

Vierailija
10/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mieheni saa useimpina arki-iltoinakin hyvää kotiruokaa. Satun tykkäämään kokkaamisesta. Eilen ei saanut, koska kotiuduimme vasta klo 21.30 ja iltatilaisuudessa oli tarjolla iltapalaa, eikä saanut maanantaina, koska kotiuduimme klo 21.00 ja oli jo etukäteen sovittu, että hänkin syö päivällä kunnon lounaan. Mutta tänään olen kotona jo noin klo 18 ja aion kyllä laittaa ruokaa. Mies päättää sitten itse juoko sen kanssa olutta, viiniä vai vissyä.

t. Feministi

Saamiani miinuspeukkuja ihmettelen, ehkä joku selittää, miksi miinusti. Minulle ruoanlaitto on tapa rentoutua pitkän työpäivän jälkeen. Rakastan kokkaamista, sitä kun saan kokeilla uusia reseptejä tai tehdä ruokia omasta päästä, pilkkoa ja maustaa. Miksi tämä on ongelma ja kenelle?

Vierailija
11/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein piirakkaa, juustosarvia ja hänen lempiruokaansa, eli pääsi suoraan pöytään kun tuli kotiin. Tänään syödään eilisiä ruokia ja miehelle on pari olutta jääkaapissa. 

Tykkään hemmotella miestäni, kuten hänkin minua. Vaikka olenkin kotona paljon enemmän kuin mies ja hoidan hieman enemmän kotihommia, niin vaadin myös häntä osallistuman kotihommiin ja koiranhoitoon. En ala siihen, että mies tulee töistä kotiin ja makaa illan vaan sohvalla tekemättä mitään. 

Vierailija
12/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitän eilistä kalakeittoa, se riittää hemmotteluksi.

Vierailija
13/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri mitenköhän mieheni hemmottelee minua kun raskaan päivän jälkeen raahaudun kotiin. Miehellä vapaapäivä. Monesti on ainakin siivonnut, vaikka ei edes asu luonani. On se aika vekkuli.

Vierailija
14/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tietysti aamulla klo 4 leipomaan tuoreita sämpylöitä. Oli sitten aamupalaksi ja evääksi töihin.

Vierailija
15/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, mutta olen ymmärtänyt ettei tänne AV:lle kaivata eroottisia novelleja.

Vierailija
16/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi hemmotella? Ei miehetkään hemmottele vaimojaan vaikka niillä olisi ollut miten rankka päivä joko töissä tai kotona lasten kanssa.

Sitten kun mies on tehnyt oman osuutensa kotitöistä (esim. tehnyt seuraavan päivän ruoan ja imuroinut) niin saa vapaasti mennä vaikka sohvalle makaamaan. Mutta jos kaljaa tai hyvää ruokaa haluaa niin ostakoot itse.

Vierailija
17/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi hemmotella? Ei miehetkään hemmottele vaimojaan vaikka niillä olisi ollut miten rankka päivä joko töissä tai kotona lasten kanssa.

Sitten kun mies on tehnyt oman osuutensa kotitöistä (esim. tehnyt seuraavan päivän ruoan ja imuroinut) niin saa vapaasti mennä vaikka sohvalle makaamaan. Mutta jos kaljaa tai hyvää ruokaa haluaa niin ostakoot itse.

Kyllä meillä hemmotellaan. Mies nousee aamuisin kukonlaulun aikaan ihan vain saattaakseen minut asemalle, vaikka itsellään ei olisi aamulla töitä. Iltaisin tulee minua vastaan ellei ole kiireellisempää tekemistä. Tekee lukuisia pieniä asioita ilahduttaakseen ja hemmotellakseen minua sekä silloin, kun olen kotona, että yllätykseksi sillä aikaa, kun olen pois.

Minä olen huonompi keksimään yllätyksiä, joten hemmottelen sillä, mistä muutenkin tykkään, eli ruokaa laittamalla.

Vierailija
18/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin juuri kaupassa kahdelta aikuiselta mieheltä semmoista kiukuttelua, että Luojan kiitos mulla ei ole itselläni miestä. Oli vähän jonoa ja hirveä kitinä kun piti odottaa. Saivat sen yhden ostoskärryn juuri ja juuri tyrkittyä perhepaikalle, jossa lastasivat ostoksensa katumaasturin takaluukkuun. Mitään lapsia ei tokikaan ollut mukana

Vierailija
19/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa hemmotella itse itseään parhaaksi katsomallaan tavalla.

Vierailija
20/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa hemmotella itse itseään parhaaksi katsomallaan tavalla.

Näin kun mies vastaisi naisen kohtelusta niin mammat jonossa raakkuisivat, että mitä tekee edes miehellä jos tältä ei mitään saa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan