Lapseton isosiskoni leikkii ”suvun päänaista”
Palaa hermo. En tiedä onko hän vaihdevuosissa vai mikä mättää, mutta palaa oikeaati hermo. Lapseton siskoni on nyt itse ylentänyt itsensä joksikin suvun ykkösmääräilijäksi, jonka päätösvaltaan pitää alistaa kaikki.
Kuin hirviöanoppi ilman lapsia.
Sekaantuu lastenkasvatukseen, joulunviettoon, lomiin, siihen miten paljon muut sukulaiawt saa nähdä toisiaan, aivan kaikkeen.
Kommentit (44)
Olisko se pienempi paha jos hänellä olis lapsia? Pitääkö matriarkan olla monta lasta (alateitse) synnyttänyt pirttihirmu?
Vakavasti, ei tuota tarvitse sietää. Sanotte ei, me päätetään itse.
Miten se lapsettomuus nyt liittyy mihinkään? Taitaa olla taas lapsettomia solvaava provo.
JSSAP
Vaimon sisko on samanlainen matriarkka. Välien katkaisu oli lopulta ainoa keino kun iso rats heilahti hänen päässä vähän pahemmin.
Miten lapsellisuus tekee ihmisestä pätevämmän?
Sano, ettei sua kiinnosta sen mielipiteet. Ja että vietät seuraavan joulun jossain muualla ihan periaatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsellisuus tekee ihmisestä pätevämmän?
Silloin iso ratas ei heilahda päässä niin helposti.
No se nyt vaan on niin että jos on lapseton eikä heistä ole mitään kokemusta se siihen lastenkasvatukseen sekaantuminen ärsyttää vielä enemmän. Kun ne neuvot yms on täydellisen päätömiä. Siis oikeasti päättömiä.
Ap
Esim tämä väite, mitä hän nyt viljelee: hänestä se että lapseni kiukuttelee minulle muttei hänelle, osoittaa että hän on lapselleni rakkaampi kuin minä. Kun se on tismalleen toisinpäin. Lapsi kiukuttelee sille, joka on lapselle läheisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Esim tämä väite, mitä hän nyt viljelee: hänestä se että lapseni kiukuttelee minulle muttei hänelle, osoittaa että hän on lapselleni rakkaampi kuin minä. Kun se on tismalleen toisinpäin. Lapsi kiukuttelee sille, joka on lapselle läheisin.
Ap
No tuo on kyllä törkeästi sanottu. Pistä se siskosi jäähylle vähäksi aikaa ja jos ei sittenkään opi niin mitäpä tuollaisella ankeuttajalla teet?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siskosihan on typerys, ei sillä ole lapsettomuuden kanssa mitään tekemistä. Tuon nyt tietää jokainen, on sitten lapsia tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siskosihan on typerys, ei sillä ole lapsettomuuden kanssa mitään tekemistä. Tuon nyt tietää jokainen, on sitten lapsia tai ei.
Totta tuokin.
Ap
Me emme myöskään saisi matkustella kun se on lapsille vaarallista.
Veljen vaimo hermostui jo tyystin lastenkasvatusneuvoihin, kun hänellä on jo kaksi aikuista lasta. Ja töissä päiväkodissa. Tää yks vain opastaa.
Ap
Sinunko se päänainen pitäisi olla? Koska olet tehnyt sen, mitä jokainen elukka tällä planeetalla, eli harrastanut seksiä ja pukannut jälkikasvun itsestäsi ulos?
Muuten olisin tarjonnut ymmärrystä, mutta tuo lapsettomuuskortin pelaaminen heilautti minut suoraan vastapuolellesi.
Se on hauskaa, että meillä on suurimpina lastenkasvattajina (=opettajina ja tarhantäteinä) ihmisiä, joilla ei ole lapsia. Silti he tekevät sinunkin lapsestasi yhteiskuntakelpoisia.
Sitä kannattaa aina miettiä, kun lapsettomia ja heidän lastenkasvatustaidottomuuttaan viljelee.
Ja sitäkin kannattaa miettiä, että se kaikkeenväsynyt äityli ei välttämättä näe penskansa nenänvartta pidemmälle ja ulkopuolinen voi nähdä.
Ja keksitkö tuon tykkäysjutun päästäsi? Siskosi on id.iootti ja sillä ei taatusti ole mitään tekemistä lapsettomuuden kanssa.
Huuseeratkoon ja määräilköön itsekseen. Jos kukaan ei pompi hänen pillinsä mukaan ja ei provosoidu eikä piittaa niin loppuu päteminen. Sano sille että hanki oma elämä.
Monessa suvussa on noita tyyppejä. Kannattaa suhtautua välinpitämättömästi. Taustalla on todennäköisesti jokin alemmuudentunne, jota henkilö pyrkii sitten kompensoimaan tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Sinunko se päänainen pitäisi olla? Koska olet tehnyt sen, mitä jokainen elukka tällä planeetalla, eli harrastanut seksiä ja pukannut jälkikasvun itsestäsi ulos?
Kah, ap:n isosiskokin löysi paikalle :D
Vierailija kirjoitti:
Muuten olisin tarjonnut ymmärrystä, mutta tuo lapsettomuuskortin pelaaminen heilautti minut suoraan vastapuolellesi.
Se on hauskaa, että meillä on suurimpina lastenkasvattajina (=opettajina ja tarhantäteinä) ihmisiä, joilla ei ole lapsia. Silti he tekevät sinunkin lapsestasi yhteiskuntakelpoisia.Sitä kannattaa aina miettiä, kun lapsettomia ja heidän lastenkasvatustaidottomuuttaan viljelee.
Ja sitäkin kannattaa miettiä, että se kaikkeenväsynyt äityli ei välttämättä näe penskansa nenänvartta pidemmälle ja ulkopuolinen voi nähdä.
Ja keksitkö tuon tykkäysjutun päästäsi? Siskosi on id.iootti ja sillä ei taatusti ole mitään tekemistä lapsettomuuden kanssa.
Tää sisko ei ole koskaan ollut missään tekemisissä lasten kanssa, eikä opiskellut mitään edes etäisesti heihin liittyvää.
Veljen vaimo on lastentarhanopettaja, ikänsä lasten kanssa työskennellyt, kolmen lapsen äiti ja silti tää siskoni neuvoo niin että savu nousee kälyllä päästä. Eikä se tod johdu kälyn väsymyksestä.
Tajuatko?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Huonosti valittu esimerkki paljastuit heti provoksi!
Ihan kuin oma siskoni, paitsi että hänellä on kyllä lapsia. Ei liene yllätys, että välit on poikki.